× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 9 months ago #245202 by Hopeful
Hi Julle, Skuus ek is so skaars.

Chrizzie nog net een slapie, ek het GEEN pregy simptoms gehaad nie my (.)(.) was nie eens seer nie. So hou moed en laat weet ons moet nie nou wag tot na die fakansie nie ons sal dit nooit hou nie en ek is baie trots op jou dat jy nie getoets het nie.

Dellie baie baie baie geluk met die BFP dit is wonderlike nuus!!! Darem nie lank tot die 3rde toe nie!!! Groot drukkie vir jou!!!

Zarah, geniet die verlof en rus lekker. Geniet die teid saam met jou DH mens vergeet al se hulle niks vat die ding vreeslik baie aan hulle. Die tuin roete klink great!! Ek kan nie wag om jou BFP te lees in nuwe jaar nie!!!!!

Kayla, bly dat jy so positief is. Geniet die vankansie en BD sommer net vir pret

Nella, VIR WAT WAG JY VROU GAAN DOEN BLEOD TOETSE!!!!!!!!!!!!! Ek is seker dis n BFP!!!!!!!!

Naomi, jammer dat hulle so rond mors met jou maar geniet die vees teid.

Bell skuus gaan op vakansie of werk jy die vees seisoen? either way mag dit n wonderlike teid vir jou en jou gesien wees vol liefde en seen

AFM: Dinge die laaste teid was maar rof, na die groot trek waar ek myself oor eis het was ek op bedrus gesit vir n week wand my lyf was opad om integee fiesiesn en meerso emotioneel. Ek is nou weer 100% maar DH hou my met n valk oog dop. Ek is wel terug by die werk om al die laaste dinge klaar te maak. Ek is van af 27ste op soft bed rest ( so ek gaan net so uur of 3 kom werk ) en dan van af 3 jan op vol kraam verlof. Ek was laas week vrydag vir n scan en die meisies het in daai week wat verby was elkeen 300g opgetel so dit is n total van 600g in 7dae vir hulle mamma hahaha. Hulle het laas week elk 1.6kg en 1.7kg geweeg ( so total van 3.3kg die gewig van meeste 40 week babtjies ) Die dok was baie tevrede en se toe dat hy kan net nie glo hoe groot en gesond hulle is nie.
Hy se toe ook hy will hulle graag daar bine hou tot hulle elk so 2.2-2.4kg is. Die dok is oproep oor die vees teid as ek hom nodig het maar die spreekkamer is toe so hy sien my nou eers weer die 6de Jan. Hy het gese indien my water nog nie gebreek het nie dan sal ons hulle gewig check op die 6de en dit dan dag vir dag vat van daar. Ek het die gevoel gekry dat indien hulle gewig reg is gaan jy n Keiser schedule vir daai week wand hy het ook genome dat hy nie my lyf onder teveel druk will plaas nie wand dit gaan klaar bietjie moeilik.
Hy het my cervix dukte gekyk en se toe dit leik normal vir hierdie punt in swangerskap en dat my lyf nie tekens weis van reg maak vir kraam nie so hy glo nie ek sal oor kersfees teid in kraam gaan nie. Tog wil hy he ons moet maar naby bly vir ingeval, oor die babatjies se gewig kan hulle spasie dalk voor die 6de opraak en dan sal my water breek. So my hospital tas as ook die kinders sin is gepak net vir ingeval. Ek glo ek sal hou tot die 6de toe so die scary gedagte is dat ek ontmoet my dogtertjies oor bietjie meer as 2 weke. Ek is baie opgewonde maar kan nie glo die teid is nou hier nie!!!!!!!!

Okay skuus ek het so baie gepost :blush: Ek will net aan elk van julle en jul gesinne baie liefde en seen wense stuur vir die vees teid. Geniet elke oomblik en mag dit vir julle mooi herhinderinge bring!!!!!!!

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 9 months ago #245201 by Chrizzie
Hallo almal

Ja nee, die senuwees knaag maar! Dit lyk tog of Desember 'n beter maand vir meeste van ons is. Ons vertrek môre op vakansie, so kan nie meer wag-net eers gaan bloed trek!

Ek hoop julle wat al vakansie hou rus lekker!

:heart:

TTC since January 2011
Me -30, PCOS - not ovulating
DH- 30, everything fine
#1 IUI June 2012 BFN
Hysteroscopy and Laparoscopy March 2013
#2 IUI June 2013 BFN
#3 IUI July 2013 BFN
#1 IVF ICSI September 2013 BFN (4 frosties)
#2 IVF FET - December 2013 BFP, early mc
#3 IVF FET - December 2014 BFP! Praying for our miracle!
EDD: 31 August 2015
File Attachment:

12 years 9 months ago #245200 by Bytjie
Zarah, geniet die inkopies en lekker vakansie hou. Hulle mergel my nou regtig uit, ek werk nog more ook :swear:

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

12 years 9 months ago #245199 by kayla
Baie baie geluk Dellie.

Nella, hoop dat jy ook goeie nuus bring na jou bloed toetse

Chrizzie, gaan jy nommer 3 maak? Ek bid hard vir daardie bfp

12 years 9 months ago #245198 by Zarah
PS: Kan iemand asb daai + teken langs karma druk asb! Die -1 pla my :-(

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

12 years 9 months ago #245196 by Zarah
More dames

Baie geluk Dellie! Mag jy n wonderlike swangerskap he.

Bea, ons gaan vroeg in Januarie Tuinroete toe. Ek kan nie wag nie! Het dit defnitief nodig.

Chrizzie! Net 1 slapie! Dan kan ons die aaklige jaar op n hoe noot afsluit.

Nella, kom laat weet wat bloedtoets se asb.

kayla, hoe voel jou gemoed *drukkie*

ALLE Dames, Ek wil net se dankie vir al die ondersteuning hierdie jaar. Ek sou seker lankal die plot verloor het was dit nie vir jule nie.
Mag julle en julle families n fantastiese geseende feestyd he. En kom asb in 1 stuk terug in 2014!

AFM: Ek werk net halfdag vandag. Gaan my tafel nou skoonmaak en F-OFF!!
Gaan met my ma, tannie en niggies plantjies koop later. Ek sal nou en dan kom inpop.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

12 years 9 months ago #245195 by Twinkle
Dellie - Baie baie geluk!!! My wens vir jou is n baie gesonde en geseende swangerskap - geniet elke oomblik van hierdie spesiale tyd!!!

Nella is jy en Chrizzie die volgende BFP? OOO julle hier begin ons geluk te draai so op die einde van 2013 !!! Januarie kry ons ons 10 BFP !!!

Hallo al die dames die wat werk en die wat reeds met vakansie is.... Ek is sommer baie opgewonde oor 2014! sommer oor Januarie 2014, dink almal is so ontspanne want meeste het nou n rus tydjie ingewerk so voor die nuwe jaar.

AFM geen nuus sien net uit na die "vakansie" al gaan ons nie weg nie.

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June