Hello almal
Shoe, wat 'n dol week. My moedertjie was in die hospitaal, ons is verskriklik besig by die werk. Ons was nog glad nie een aand die week net by die huis nie.....VANNAAND eventually is ons rustig.....gaan sommer braai

Ons het loadshedding....
Meisiekind, toema ek weet hoe jy voel. Mens gaan deur die hele siklus, emosies, finansies, hoop en om dan te sien ek het TE VEEL follies

Dit het eenkeer met my ook gebeur...Ek kon dit nie glo nie. Gewoonlik het ek NIKS!!!! en nou te VEEL???? Seriosly?
Bytjie, ek hoop jy "vat" sommer gou weer, jong. Ek het altyd gese ek wil my kinders opmekaar he...hulle moet mekaar besig hou...totdat ek my peetkinders saam vir die naweek vat...o goeiste...dis 'n HANDVOL
Wel, ek is op CD30 en verwag AF enige dag nou, alhoewel ek nog geen "tekens" van AF het nie. Gister was (.)(.) bietjie sensitief, maar niks ernstig nie....My laaste siklus was presies 28 dae, maar die vorige een 34...so hulle tart my....nooit dieselfde nie.
Sover is ek nog soet.....nog nie gecheat nie.....eintlik het ek met slap chips.

Ons het sommer ribs en chips gekoop gisteraand en ek kon nie die chippies weerstaan nie. Vandag het ek nog net 2 nartjies en so 10 amandel neute gehad.....daar was nog nie tyd vir eet nie....
Anyway, julle. More is VRYDAG!!!

Lekker aandjie vir julle almal