@Anzel - 'n mioom en ademioom is 'n vergroeisel in die uterise , as jy Dr Google vra kan jy uterine fibrosis gaan opsoek. Die ademioom is binne in die spierwand van die uteris en reg onder my blaas, sou hulle dit moet uithaal sal dit 'n gat los in my uteriswand wat lank vat om te genees, die gewone miome waarvan ek 'n paar het, is net in die 'lining'van die uteris, hulle is soortvan oppervlakkig en kan maklik uitgehaal word en genees baie maklik. Toe ek vir die toets gegaan het om te kyk of my pypies mooi oop is, het die FS ook gekyk of the ademioom drukking op die uteris blaas, wat moontlik kon verhoed het om swanger te raak. Gelukkig het die ademioom geen druk gewys nie en ons het dus besluit om eers te probeer swanger raak voor ons opereer... ons tyd is bietjie min want manlief het gister 49 geword en ek is al 38...so natuurlik het ons die gouste manier gesoek, na 'n operasie sou ons eers 4 maande moes wag! Die miome veroorsaak ook dat ek verskriklik pyn het gedurende AF en baie swaar ook... so na ons pienkvoetjie hier is, gaan ek dit laat verwyder en die Mirena insit...