Baby, voorspoed met die behandeling.
Hopeful, lekker om van jou te hoor, gedra daai twee babsies nog vir hulle. Hoop julle huis is klaar 1 Nov, jy het seker nie die onnodige stres ook nog nodig nie.
Bea, voorspoed vir more en ek hoop hulle haal klompies baie uit. Dankie Bea, ek verjaar hoekal 27 Des, dan's ek 37
Bell, sjoe jy het uithou vermoë. Ek het my BFP gekry 12 dae na KI. As jy 14 dae na ovulasie tel, by watter datum kom jy uit. 'n Mens toets gewoonlik 14 dae na ovulasie.
Zarah, my broer het gister spesiaal Makro toe gegaan vir die katalogus

. En is jy mal om so te spring clean terwyl die wind so waai, of waai dit nie in die Kaap nie.
Julle die gemoed is nog ok, het vanoggend so bietjie gegoogle en dit wat ek gelees het klink nie te erg nie. En o ja, ek gaan mos net 'n paar ure in die hospitaal wees ne, maar sal julle glo dat ek nuwe klere, pajmas, slippers, japon ensovoorts wil hê. dink julle nie ek is mal nie. Ek sien Saterdag sulke oulike strandsakke in Woolworths en ek sê nog vir ML dis die ideale sak vir my kaperjolle Donderdag. Maar julle die

goed kos dan toe R299, die mense is mos heeltemal bef@k dis mos nie 'n Gucci of so iets nie. Weet hulle dan nie ons spaar vir nappies en sulke goed nie

.