× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

12 years 11 months ago #242875 by Bytjie
Debs, lekker om van jou te hoor. Bly die eksamens is oor en dat jy dit bietjie rustiger kan vat. Sjoe 24 maande, binnekort skree daai mannetjie jou deurmekaar.

Bell, yay vir daai mooi follie, mens het net een nodig. Ek dink jy kan pynappel stronk eet om die lining bietjie dikkier te kry.

Bea, hoe voel jy?

Lagogies, FXFXFX julle sien twee more.

Kayla, hallo ek was te geskok ek kon nie eers aan 'n flou verskoning dink nie. Gaan jy op medikasie as AF kom.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 years 11 months ago #242872 by Lagogies
Bea ek hoop di scratch het goed afgeloop

Bell en Dellie :woohoo: :woohoo: :woohoo: vir julle mooi follies.

AFMscan is more laatmiddag so ek sal seker eers laat aand of vroeg Do update. Ek weet nie of ek more enige werk gedoen gaan kry nie

Me: 42 low AMH
DH: 50 all well

2012
IUI #1 BFN
Nov 2012 IUI #2BFP! M/C 7 weeks
2013
IUI #3, #4, #5, #6
IVF #1 Sept 2013 BFP! 4 weeks So Blessed! Oct 2013 10 weeks no heartbeat. Evac. Heartbroken
2014
IVF #2 IUI #7 IVF#3 IUI #8 BFN
IUI #9 Sept 2014 BFP!!!!! 4 weeks. Thank you God, you have answered our prayers
28 May 2015 Little Boy born.

12 years 11 months ago #242867 by Twinkle
Hello hello

Later gou kom personals doen hoop dit gaan goed metjulle almal

Dankie vir in loer debs bly om te hoor eksamens nou verby...

AFM Follie van 14 mm is nou 19.7mm en die een van 12 het net daar gestop... so ja net 1 follie nou bloedtoetse om te kyk wanneer ek ov. Linning was 8mm ...nie seker hoeveel dit moet wees nie elkeen verskil mos maar

Me: 31
DH: 32
TTC #2 since Oct'12

Oct 12 - Aug 13: Fertiboost & Acupuncture
6Aug: FS - Homeplan - Fertomid (50mg)
27Sep: Start with Clomihexal for 5 days
04Oct : Follie scan 1 14mm and 1 @ 12mm
08Oct: 1 Follie @ 19mm
Jan'14 - FS appointment STOP treatment
Okt 14 BFP
#1 BETA 1907
Due date 27 June

12 years 11 months ago #242827 by Debs
Halloooooo julle!!

Ek is soooo jammer dat ek so uiters stil en skaars is. Eerstens was ek so horribly voldag besig met daardie aaklige eksamens wat (al het dit nie goed gegaan nie) darem nou
Verby is jay!! Dan het ek ook maar skuldig gevoel oor ek gelukkig was en daar mensies is wat so ongelooflik sukkel. Dis ‘n moeilike ding vir albei in so ‘n vriendskap of dit nou real life is en of dit in die kuberruim is. Soos ek vir Lagogies en StellaK gese het, vir my bring dit meegevoel en empatie by iets wat ek voorheen nie besef het so real en aaklig is nie. Dit is ‘n diepe dankbaarheid wat dit in my gekweek het en ja ek het in elkeen se storie belê en hoop netso hard soos julself dat elkeen geseend kan wees met ‘n gesonde babatjie. So het ek natuurlik gecontemplate of ek moet afgaan van die groepie maar ek het besluit nee, ek gee teveel om (het elke enkele boodskap van elkeen gelees en al het ek nie toe reply nie was ek saam hartseer, teleurgesteld, kwaad of gelukkig en excited!) so ek is nou maar bietjie hier om te bly al gaan ek dan dalk minder update wil ek graag weet hoe dit met elkeen gaan totdat elke liewe een daardie geluk kan ervaar. So, daar is dit nou :)

Wil darem net se jay Hopeful vir die pienk!! Soooo cute!!! En soooo bly vir jou!!!!!! Wanneer scan jy nou weer?

Bea sterkte met die ‘scratch’ hoop dit bring vir jul beter results!

Dellie, dit gaan goed hier ek het nie eintlik enige ware klagtes nie, maar net moeg en my rug begin dit nou voel –ouchie! Darem dra ek apparantly ‘klein’ so ek kan
Eintlik nog nie kla nie :) dit gaan weldra opvang ek weet. Maar magie lyk nou oulik en mens kan sien dis nie net bietjie oortollige vetjies nie maar ‘n ware mensie
Inni pensie :) ons sien weer more laatmiddag die dokter so sal dan weet of als nog mooi lyk en op track is. Verder beweeg die mannetjie baie oulik en lekker en sukkel
Ons nog vreeeeeeeeeeeeeslik met naampies ai ja jai ek glo maar dit sal kom met tyd. Is nou 24 weke more so tyd stap ook aan eish!!!!

Hoop julle het elkeen ‘n rustige en mooi daggie!

Liefde
xxx

Me: 30
DH: 32

Nov 2012 - Off Yasmin (8.5 years on BC)

Nov 2012 - Feb 2013 Not TTC

Mar 2013 - TTC BFN

April 2013 - TTC BFN

23 May 2013 - BFP!!!!! 4w1d
EDD 29 Jan 2014
C-section date 16 Jan 2014

12 years 11 months ago #242821 by Bytjie
Dellie, dit het met my ook gebeur. Agterna voel mens so dom ne. Baie geluk dat jy so mooi stimuleer en kom update more.

Al die ander dames hoe gaan dit met julle en ver is julle nou in jul siklusse?

Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks

12 years 11 months ago #242820 by Bytjie
Ja Bea ek gaan weer more. Dr het gesê ek moet eers Vrydag gaan maar ek sal myself in 'n koma stres as ek so lank moet wat. Voorspoed met more se 'scratch'. Hoop dit doen die ding vir julle.

12 years 11 months ago #242819 by Dellie
Goeie more almal!

Sjoe Naomi - jy laat mens weer glo in wonderwerke! Dit is awesome - ek is so bly vir jou! Baie geluk!

Bell@ - vandag is jou scan en ek kan nie wag om te hoor hoe jou follies gegroei het nie!

Debs - hoe gaan dit met jou?

AFM - Kan julle glo dat ek so bly en verlig was om te hoor by die dr dat ek baie beter gestimuleer het hierdie maand op die Femara en Menopur, dat ek nie gevra het hoe groot die follies sover is nie. Ek gaan more weer vir 'n scan (dag 12) en gaan dan alles vra - hoeveel dominante follies en hoe groot is almal. Sy het gese sy gaan my hierdie maand Utrogestan voorskryf.. Ek het verlede maand 'n week na die ovidrel begin spot so ek neem aan dit is vir dit.

lekker daggie!

Me: 30 (PCOS)
DH: 31

TTC: Since September 2012
May 2013 – Fertomid - no follicles
June 2013 - Laparoscopy and Ovarian Drilling
Aug 2013 - 2.5mg Femara and Ovidrel (homeplan) - BFN
Oct 2013 - 2.5mg Femara, Menopur, Ovidrel (homeplan) - BFN

28 Oct 2013 - Move to a FS - Dr Johan Pentz

05.12.2013 - Femara, Gonal F, Lucrin - IUI - BFP 18 December 2013 Beta 127..So blessed!

3.01.2014 - first scan 6 weeks 1 day - one perfect heartbeat.
14.02.2014 - 12 week scan - absolutely perfect and all going well.
10.03.2014 - It's a little girl!

[link=http://lilypie.com] [/link]