hi almal. My internet het nie gister gewerk nie, so ek kon nie op die antwoorde en raad reply nie.
Hopeful: ek doen maar die OPK om my ovulasie te toets? het vir 2 maande positives gekry en toe vir 3 maande negatives. maar ek het altyd 'n verskriklikke pyn by my eierstokke op CD14. (wat ek gehoor het beteken dat ek ovulate?) doen die kits elke keer hier by CD14 - CD16. en ek het elke maand nog vandat ek kan onthou my maandlikse cycle elke 28 dae, so daar is darm nie 'n probleem met dit nie.
En dan hierdie Fertomid se "Karate Kallie" streke het ingeskop na my 3de pilletjie. Iemand kyk net skeef vir my dan snap ek. ML wil hom dood lag. Want gistraand toe raak sy voet net an my, toe wil ek hom sommer af kap. hy dink dis vreeslik snaaks.
en die hotflushes kry ek ook nogsteeds mar dit kan ek hanteer.
Ek het toe uitgevind vandag my medies cover nie 'n gyni nie, tensy ek klaar swanger is. toe bel ek bietjie rond en kry pryse om 'n gyni te gan sien - R1200 was die goedkoopste

en dan moet ek nog R500 ook betaal omdat dit my eerste keer is. Ek is op Discovery Health se keycare plus plan, maar ek gaan def my self opskuif na 'n beter plan toe. Ek wil nie so sukkel nie.
En dan 'n vinnige vraagie, hoe weet ek wanneer ek ovulate met hierdie Fertomid pille? sal dit die selfde dae wees as elke maand? want ek het nou heeltyd pyn op my eierstokke, so ek sal nie weet nie.