Debbie1:
Baie Welkom by ons groepie.
ek het so paar dinge wat ek vir jou wil se...
1. Vergeet onmiddelik van daai Ginekeloog wat jou so mismoedig gemaak het, Op die pad wat jy nou stap het jy nie sulke mense nodig nie!
2. Vra sommer jou huis dokter om vir jou Glucophage voor te skryf indien jy dit nie reeds het nie, dit help vir die insulien weerstandigheid.
3. vergeer van all vervynde stysels en verwerkte suikers in jou lewe. Vir ons wat insulien weerstandig is is daai plesierthies nie meer beskore nie.
een elke oggend Pynappel, pawpaw, mango of spanspek. die bromelien en effense suur in die vrugte help om jou metabolisme aan die gang te sit. Geen gaskoeldrank of drank nie. en begin oefen al stap jy en jou man net bietjie.
4. Ek wil regtig nie jou moed breek nie. Ek is self ook Insulien weerstandig en het ook PCOS. So ek weet presies hoe jy voel. Maar dit is moontlik. my babsie is nou al vyf maande oud!
Waar woon jy? Ek was daai tyd in Paarl omgewing en Dr. Carolisen het my gehelp, hy het ook al ander vrouens gehelp met PCOS wat ook oorgewig was, en hy is soooo simpatiek. Ek dink Naomi is ook by hom.
Sterkte