Hi Julle skuus dat ek bietjie MIA was was maar besig die kan. Hoe gaan dit met almal?
Bea ek is bly jy voel beter en ek sien uit na jou afspraak Vrydag kan nie wag om te hoor wat die FS se nie
Zettie, ek hoop met my hele hart dat daai net te vroeg getoets was FXFXFXFXFX
Naomi hoe gaan dit jou kand?
Dellie, eks so excited oor jou PVA dit klink great

moet nou nie weg raak nie en hou ons up to date met alles hoor!!!
En al die ander damres, Zarah, Debs, Strikkie, Andie hoe gaan dit julle kand?
AFM: het n bedruiwige naweek gahaad en ek sien uit na Woensdag wat n fakansie dag is

toe na BAIE se gesoek toe kry ek OPK by Medicine World maar dis n brand wat ek nie ken nie, Humor Diagnostica en dit het net 3 stokkie in sien ek toe eers later

ek is nou CD11 vandag en ek het gaan loer na die ander maande en toe het die dit so geleik
Jan OV CD15
Feb OV CD 12
March OV CD 12
April OV CD 16
ek het net 3 stokkie so ek will die saak reg time, volgens my CM dink ek nie ek OV more nie so ek dink ek moet CD 13,14 en 15 toets FXFXFX dat dit werk!!!
Dankie aan julle wat aangebied het om die Clear Blue vir my te pos ongelukig sal dit nie beteids hier wees nie maar julle is sulke pragtige mense ek stuur sommer vir julle groot vet soene!!!!!
Kyk ek is okay met dit as dit nou nie juis 100% acurate is nie wand ons try om naturally swanger te raak die maand nie dis maar net so dat ek n min of meer idee het oor waneer AF hier sal wees sodat ons, ons beplanning agtermekaar kan kry so as dit is uit is met n dag of so is dot nou nie juis vir my n trein smash nie

Ek hoop almal het n wonderlikke dag en week