× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 4 months ago #237635 by Bytjie
Ai Zettie, jammer oor die slegte nuus. Groot drukkie vir jou.

Hopeful, gelukkige julle met die kort week. Ek trek sommer nou gou Namibia toe. Begin jy met jou IVF meds as AF opdaag.

Bea, sjoe julle almal se IVF datums lyk my is sommer op mekaar. Ek het begin om die dieetkundige se reply begin lees, toe raak dit net te veel. G'n mens kan so baie goed so vroeg op 'n Maandag oggend lees nie :laugh: ek sal maar more verder gaan. Hoe hou jy dit sover sonder koffie.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 4 months ago #237634 by Bea
Zettie ek is vreeslik jammer oor jou BFN - dit is sommer baie sleg. Groot drukkie vir jou.

Hopeful, bly die bridal shower het goed gegaan! Sterkte met die grappies inwin... hehe. Gaan julle dan vir sowat twee weke hier in die Kaap wees vir die behandeling? Of hoe werk jou PVA - kon hulle dit al soortvan "dag vir dag" vir jou uitwerk - wanneer julle wat doen?

Dankie, ek is nou heeltemal gesond :)

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 4 months ago #237631 by zettie
Hallo julle

Ek het n groot vet BFN bloed uitslae gekry :cry: my hart is baie seer en ek voel bitter teleurgesteld.

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

13 years 4 months ago #237630 by Hopeful
More Almal,

Blommie dis great om van jou te hoor shoe ek kanie glo jy is nou al 30weke nie voel soos gister wat jy jou BFP aangekondig het.

Zarah, kanie wag vir jou up date nie

Zettie, enige nuus?

Debs, hoe was die BD maraton. Ek stem saal met Bea as jou DH by die dokter was moet jy ook gaan wand ja mens steek mekaar aan en dit belemmer ook om swanger te raak :)

Naomi ek is bly dit gaan goed jou kand LOL ek het nou lekker gelag oor die huiswerk :)

Bea, dit klink jy is darem nou weer heel gesond? Oh ek is net so excited vir jou oor daai IVF jong!!!!!

AFM: Het mos die naweek n Bridalshower gehost vir n vriendin van my wat volgende naweek trou. Dit het toe baie goed afgegaan na al die stress en kommer het almal dit vreeslik geniet. Nou is dit net vir die troue waar ek moet MC AAAGGGHHH!!!!! wat het my besiel. Julle as julle enige goeie trou grappies het laat weet my tog aseblief ek het nog nie eers begin skryf aan my goed nie.
So ek dink ek het of Donerdag of Vrydag ge OV so AF sal of die 18de of die 19de hier wees!!!!! Ek is so excited maar in die sele asem is ek skuit bang!!! al daai what if vraagies begin my nou vang :unsure:
Dis darem n kort week hier by ons wand ons vuur Hemelvaarts dag Donerdag.

Lekker dag almal

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 4 months ago #237628 by Bea
NaomiB, Hopeful, Debs - dankie vir die info oor gesond leef. Ek het ook op die onderste forum vir die dieetkundige gevra en sy het 'n baie oulike opsomming gegee - kyk gerus daar ook. Van vandag af drink ek ook nie meer koffie nie - net rooibostee met suurlemoensap!

Zarah - hoop daar is sommer baie mooi follies vandag!!

Zettie - wat het jou bloedtoetse toe Vrydag gesê?

Debs - sterkte met die eksamen. Was jou man toe by die dokter - as hy iets gebruik, moet jy maar ook iets kry, want anders steek mens mekaar heeltyd oor en weer aan en sukkel om van dit ontslae te raak.

Blommie - sterkte met die res van jou swangerskap - die einde is nou naby.

AFM: AF het toe gister begin en ek het met die nuwe pille begin. Op die pamflet staan wel dit is nie 'n voorbehoedpil nie - vreemd. In elk geval, ek gebruik dit net vir een siklus, maar die idee is dat ek dit na swangerskap en laktasie dan vir die res van my lewe gebruik. Waaroor ek baie opgewonde is, is dat Dag 1 van my volgende siklus dan op 1 Junie val en dan begin ek met IVF - super opgewonde!

Lekker dag almal!

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 4 months ago #237626 by Bytjie
Goeie more dames en hoe gaan dit vandag met almal?

Blommie sussie groei mooi.

Zarah jy moet kom update oor jou follie scan hoor.

Debs sterkte met al jou eksamens en ek hoop julle het darem sommer genoeg ge-BD die naweek.

Bea is jy al 100%

AFM: het die naweek bietjie huiswerk gedoen. Maar ek sal nie sommer gou weer aanpak nie want ek's nog steeds moeg :dry:

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

13 years 4 months ago #237616 by Blommie
Hallo dames

Skies ek moet biejie opvang wie waar is in hulle cycles

AFM: Met my en sussie gaan dit goed. Is nou 30 weke swanger en sussie weeg 1595 gram.

[link=http://lilypie.com] [/link]
File Attachment:

[link=http://daisypath.com] [/link]
File Attachment:

My Ovulation Chart

File Attachment:

[link=http://lilypie.com] [/link]

ttc since: Jan 2011
June 2011 - December 2011: Progesteroon behandeling
Jan 2012 - June 2012 - Clomid 100g
June 2012: ML SA toets alles reg
Aug 2012 - Lap - Alles skoon
Sep 2012 BFP 13dpo
Sep 2012 - Miskraam
Oct 2012 - BFP 13dpo
Attachments: