Hallo julle!!
Sorry ek was so lanklaas hier, maar dit gan maar rof by die werk oor maandeinde gewoonlik.
Hopeful!!! Jong, dis vrek exciting om al jou dinge so stap vir stap te lees!! Ek sê vanoggend vir Zarah, ek is 'n beplanner. So hoe jy nou jou stappe uiteengesit het is my droom... Weet presies wat gebeur wanneer lekker lank voor die tyd. Haar hele halsoorkop scan-vanoggend-trigger-vanaand-IUI-oormore uitstappie sou my heeltemal flabbergasted gelos het
Zettie, jammer oor die BFN. Dit is miskien ook beter dat jy nie die heel eerste cycle na jou lap swanger geraak het nie, want dit hou meeste van die tyd nie. Ek weet dit voel nie nou so nie, so groot drukkie vir jou.
Bea, ek het die eerste paar maande wat ons begin TTC het ook koffie en drank en vetterige kosse en die skoonmaak van die kat se littertray opgegee en my elke dag 'n handvol pille gedrink om my kanse te verbeter. Mens is mos super overeager as jy net begin. Maar ek is al lankal weer terug op my koffie en deprive nie myself van iets waarvoor ek is lus om te eet nie. Ek sal al daai dinge doen en begin opgee die dag as ek my BFP kry
Al die ander dames, NaomiB, Debs, Dellie, Strikkie... Hallo!!
Niks om te rapporteer aan my kant nie. Ovuleer seker vandag, so ek sal op CD7 wees wanneer ek weer die fs sien, so ons sal seker eers teen einde Junie ons eerste IUI gedoen kry. Maar ek vat mar een dag op 'n slag en kyk wat gebeur.