Zettie, jammer om te hoor van die voorlopige BFN. 'n Bloedtoets is maar beter want dan weet mens verseker.
Hopeful, hoop die tyd vlieg vinnig sodat jy kan begin met jou nuwe siklus.
NaomiB, ja een dag op 'n slag, ne - sterkte - ek glo jou volgende siklus sal goed gaan met die nuwe medikasie.
AFM: Ek was by die dokter vir my post op en na dese voel ek vreeslik positief - en dis lekker om 'n slag positief te voel en nie bietjie depressief nie

My endo was erg - rektovaginaal en baie aggressief omdat dit in 'n paar maande weer soveel skade veroorsaak het (hy gaan my geval as 'n kliniese studie gebruik). Dokter is 100% positief dat als vir nou reg is. Hy glo ons het nou 'n 6 maande venster.
Volgende week word daar 'n nuwe voorbehoedpil spesiaal vir endometriose gelaunch. Ek het 'n voorskrif hiervoor gekry en die apteek het dit vir my bestel. AF behoort volgende week te kom en dan gaan ek die pil vir 'n maand drink. Dit sal dan die endo en eierstokke heeltemal dormant maak. Dan volgende maand - Junie - gaan ons met IVF ICSI begin. Omdat ek hierdie pil drink verhoog dit my kanse op sukses met 17% met die eerste IVF. Al die faktore in ag geneem, sê dokter ons kans op sukses is 60% met die eerste IVF. Ek is baie opgewonde hieroor, maar weet daar is verskeie faktore wat nog 'n rol kan speel. Ek het ook die bloedtoets laat doen wat my ''egg reserve" sal bepaal - uitslae sal oor so tien dae kom.
Lekker Donderdag vir almal!