Hi Julle
Ja Andie, ek is gelukig nie n beplanner nie so dit stress my nie regtig nie my is een through so die feit dat ek eers met ovulation vir hom kon se waneer ek af vermoed en nie se op watter dag ek sal trigger en op watter dag hulle terug plant nie ( hulle doen dit of op dag 2 of 3 of 5 hang af van hoeveel befrug en watter graad emrios jy het ) dit freek hom heeltemal uit so selfs met IVF kan mens net tot op n punt beplan
Wat die kos en eet betref ek is bietjie two minded hier oor, Debs ek sal nie voorstell jy los enigeiets nie tot dus ver is daar geen indikasie dat julle gaan sukle of dat daat iewers vout is nie so doen jy ding normaal.
Die etery is meer vir ons klomp wat op meds is en veral vir die dames met PCOS wand wat hulle eet speel n groot rol op hulle PCOS.
Ek try gesond eet maar soos die naweek wat nou verby is ek het my vervreet aan alles wat ongesond is en het n glassie champers gehaad by die babyshower. En die naweek is die troue so ek bluf myself nie ek sal seker n glasie wyn drink en ek het nie coffee opgegee nie afgeskaal drink net een in die oggnd en die res van die dag tee. Ek dink elk moet doen wat vir hom reg is.
Ek sal natuurlik sodra AF nou weer begin glad nie alkol drink nie en so gesond moontlik eet ook terwyl ek op my IVF meds is.