× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 4 months ago #237610 by Hopeful
Hi Debs, Bly dit gaan oor die algemmen goed en geniet die BD maraton wat wag. Doen jy weer scans die cycle of nie?

Jong wat jou vraag betref, ek sal so aan neem ja maar is nie seker nie. Beste is maar om n dokter te gaan sien...

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 4 months ago #237608 by Debs
Hello julle!!

Hopeful: nee jong en ja jong heehee eksamens was saterdag maar dis mos elke 5 weke so disi kla nie :P die flippen vrou het my ng niks vd vorms laat weti :( en ek dink ek sal dalk maar vlge maand noem oori toetse. Ekt gelees vir DH se age vat 2 healthy rn able mense 7-8maande en my age is 5-7maande. Intwressant. Ons is nou eers by maand 3. Wel begin saterdag met maand 3 :) en wil in totaal 7maande. So ek try dit maar relaxed vat hehe soveel as wat mens kan. Ek gaan dan befin seriously dit expext in maand 5! Sondag is CD12 so gaan maar van dan af elke 2de dag :) it should cover OV somewhere hehehe.

Bea: man, ek het Pregomega gedrink (multivit vir voor tydens en na geboorte, en ook goed vir borsvoed. Toe se apteker Fertipil is veter vir as jy wil swanger word. Dit help iets met d kwaliteit vd eiertjies en lining of iets. Dis net meer aminosure etc ook. ) dan drink ek een folic acid pilletjie per dag. En ook vit B aanvullings dag ek nie so moeg word nie. Eet, eet ek wat ek wil maar ons maintain n general healthy lifestyle. My gine het gese ek moet eet en drink wat ek wil tot ek uitvind ek is swanger. Dan eers moet ek restrict ie.alkohol en koffie. So ons oefen maar bietjie en eet gesondish, drink elkegeval nie baie nie.

Hehehe hopeful ekt lekker gelag vir jou "tottie koek" hehehehe!!!

Acm: ekt ook n vragie. Wat maak mans as hul infeksie het? Jeukerigheidjie daar?

Me: 30
DH: 32

Nov 2012 - Off Yasmin (8.5 years on BC)

Nov 2012 - Feb 2013 Not TTC

Mar 2013 - TTC BFN

April 2013 - TTC BFN

23 May 2013 - BFP!!!!! 4w1d
EDD 29 Jan 2014
C-section date 16 Jan 2014

13 years 4 months ago #237599 by Hopeful
Hi Bea, Ek proebeer net gesond en gereeld eet. Ek sou bevoorbeeld nooit onbyt geeet het nie en dan meskien iets vir midag ete ( maar ook nie altyd nie ) en dan sou ek oor vreet vir aand ete. Nou maak ek seker ek eet meer gereeld en try maar dat dit wat ek well eet so gesond moontlik is en ek drink nie alkol nie.
Ek will ook nie oorboort gaan en die lewe vir myself ondraagsaam maak nie.
Ek drink net folic acid en dan Pharmaton multi vit. Ek drink eintlik net die Pharmaton om te keer dat ek nie verkoue kry nie en siek raak voor my IVF nie. die teid van die jaar wat die weer verander is ek maar geneig om bietjie siek te word.
Jou beste opsie vir vitamins is a pre pregancny vit ek weet nie wat mens dit noem nie maar gaan hoor by jou apteek daar oor, anders drink die pregancy vitimns as dit goed is vir jou gedurende swangerskap moet dit voor die teid seker ook goed wees?

TTC #1 since March 2010

30 May - 5 fertilized
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 4 months ago #237590 by Bytjie
Zettie nog net 'n paar minute en dan's dit 11:00 FX dis positief.

Bea ek drink glad nie koffie nie, maar ek drink wel 2 keer 'n dag kookwater met suurlemoensap want dr het gesê ek moet 'n paar kilos verloor. En verder drink ek maar net die Metformin en folic acid pilletjies elke dag. Ek probeer ook om Low GI kossoorte te eet en ek eet nie meer brood, rys & aartappels nie.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

13 years 4 months ago #237589 by Bea
Zettie, sterkte vir die wag! Dis darem amper 11:00!

Vinnige vragie aan al die dames: Hoe leef julle gesonder - of wat doen julle? Bv. het julle ophou koffie drink, etc? Gebruik julle spesiale aanvullings? Ek weet die kliniek wil hê mens moet niks meer as VitB6 en foliensuur drink nie - tot met die 2de trimester nie. Eerstens, ek kry nêrens 'n Vit B6 en foliensuur combo nie - kry net Vital Folic Acid and B12 complex, etc. Wat drink julle??

En my vriendin het my nou bekend gestel aan Super Foods - daai poeiers met al die voedingswaarde. Ek het drie shakes, etc wat mens in smoothies kan gooi. Ek wonder maar net altyd of dit nie foefies is nie en dan ook of dit ooit veilig is tydens swangerskap? Enige idees??

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 4 months ago #237588 by Hopeful
More Almal,

YYYIIPPEEE dis vrydag :) Ek host die naweek n Bridal Shower ek moet eerlik wees ek is niks lus nie. Ons doen dit by n day spa en kry mini treatments en vir die pret gaan ek n Totie koek bak hahaha het dit al voorjeen ook vir n Bachlorette gedoen en die mense was mal daar oor. Die Bruid is swanger so dit gaan maarn rustige afere wees wat my beter pas wand ek dink op die stadium nie. Ons kry treatments so dit is die hoof intertainment maar as julle aan n paar ander intersante games kan dink laat weet my tog. Ek moet se ek is raad op met die ene...

Bea, ag die weg breek klink wonderlik. Jong ek DINK ek het gister ge ov ( maar sal maar sien wat se die OPK vandag ) so dan sal CD1 die 18de Mei wees maar soos ek se moet ek maar eers kyk wat se die OPK vandag. Dinsdag was n BAIE dowe lyntjie ( maar ek dink ek het my verbeel ) Woensdag toe toets ek nie en gister was daar n lyn maar ligter as die contol line. As daar vandag niks is nie dan vat ek ov as Gister as daar vandag n duiliker lyn is dan vat ek dit as vandag.

Zettie, ek hoop ook so my vriendin FXFXFXFX

Zarah hoe gaan dit daai kand? hoe voel jy oor die Follie Scan.

Naomi, Ja jong ek leer ook so baie hier is baie dankbaar daar voor.

Strikkie en Andy waar is julle???? Ons mis julle jong.

Debs hoe gaan met die swatings? is jy nou klaar geskryf? het Dh toe ooit gaan laat toets?

TTC #1 since March 2010

30 May - 5 fertilized

File Attachment:

13 years 4 months ago #237586 by zettie
Hallo julle het vanoggend weer getoets BFN :cry: maar het gaan bloedtrek behoort so na 11 die uitslae tekan gaan haal. Ek hoop dit was net laat inplantation en dat bloed positief sal wees. :S

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker