× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

13 years 5 months ago #237403 by Debs
Zarah: vriendin, ek kan net dink :( soveel maande en teleurstellings en mens verstaan nie waarom nie. Ek is nog so nuut hiermee en ek voel al die "hoekom nie?"
Sterk staan it will be worth it :heart:

Bea: Shoe dis 'n tawwe tyd waardeur jy gaan :( byt net vas die einas is tydelik en sal weer heel word. :heart:

Flowergirl: dit klink ook maar of die stres dit dalk weghou, weet dit kan verseker gebeur!

AFM: ek verwag die "heks" more oggend. Ek gaan nie eerste ding toets nie (14 DPO) want laas het sy gekom NET na ek getoets het (julle almal ken daai een ne!!) en dis asof jou lyf jou spot hahaha vang ek jou!! Nee dankie. Lol. Dis mos net voor 14DPO wat die (is dit LH?) HPT die hormoon net in die oggend optel? Soooo as ek teen 12uur nog nie begin het nie, gaan ek toets, as dit positief is sal ek gou na werk die bloedtoetse gaan doen.

My vriendin het my gistraand gese sy is nou 6weke swanger en 'n meisie wat saam met my na uurs klas draf is ook laas week 6 weke swanger. Ai ja jai!!

Hopelik is more 'n goeie BFP dag vir my. Alhoewel, ek 'voel' niks hierdie maand nie hulle se mos jy kan dit 'voel' en ek het veseker swanger 'gevoel' laas maand.

Anyway sterkte met jul almal se dag! Sticky baby dust!!

xxxxxxxxxxxxxx

Me: 30
DH: 32

Nov 2012 - Off Yasmin (8.5 years on BC)

Nov 2012 - Feb 2013 Not TTC

Mar 2013 - TTC BFN

April 2013 - TTC BFN

23 May 2013 - BFP!!!!! 4w1d
EDD 29 Jan 2014
C-section date 16 Jan 2014

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 5 months ago #237397 by Hopeful
Bea, in daai geval soos jy se focus op gesond raak en vat dit kalm dink vreeslik aan jou

Naomi ek hoop ook jy het hoope follies Woensdag FXFXFXFXFX

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 5 months ago #237396 by Bea
Thx Hopeful, dis einde vlg week - darem om die draai. Nou wil ek net fokus op gesond raak sodat ons kan aanbeweeg - wil graag Mei IVF-maatjies wees!!!

NaomiB, geniet die follie scan Woensdag - ek hoop saam met jou vir mooi follies!

Lekker middag/aand vir almal x

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 5 months ago #237383 by Hopeful
Ai Bea, jammer om dit te hoor dit is werlik goor. Proebeer dit maar rustig vat vir nou waneer is jou "follow up" afspraak by die dokter?

TTC #1 since March 2010

30 May - 5 fertilized
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

13 years 5 months ago #237381 by Bytjie
Ai Bea, probeer om nie te stres nie, rus en word net gesond asseblief.

Ek het die maand 150mg Fertomid gedrink en ek moet Woensdag (CD15) vir follie scan gaan (ek ovuleer gewoonlik maar laat CD19-21).

Hopeful - :woohoo: vir daai vriende se groot hartigheid. :rock: vir die IVF wat alweer om die draai is.

Me (38): PCOS, Anovulation, DH (32): Fine
Jun '12 - Sept '12: Metformin + 2 Rounds of 50mg Fertomid, BFP, @ 9 Weeks - Missed Miscarriage, D&C
Dec '12 - Apr '13: Meftormin + 50mg-150mg Fertomid, Last Round NO STIM
17 Jun '13: KI #1 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BFN
18 Jul '13: KI #2 = 5mg Femara + 250mg Ovitrelle, BPF, 14 Aug '13 Miscarriage @ 5.5 weeks
6 Oct ' 13: Miscarriage (Natural BFP)
24 Oct '13: Histeroscopy - All fine
25 Feb '14 - 5mg Femara & TI - BFP! Feeling so blessed!
14 Dec '15 - Blessed with a Natural BFP

13 years 5 months ago #237380 by Bea
Hopeful - dit is so opwindend - ek is so bly vir jou! Ek kan dink dat dinge nou soos 'n werklikheid begin voel!! Dis fantasties xxx. Bly oor die woonstel ook.

Zettie - sterkte vir jou 2ww. Januarie is 'n lekker due date!! Ek hoop saam met jou vir daai BFP.

NaomiB, wat doen jy hierdie maand op siklus?

Zarah, ek weet hoe jy voel - soos jy se, ons is in dieselfde bootjie - endo is regtig 'n aaklige ou toestand. Dit maak dat mens wil tou opgooi en dit is normaal om so te voel - dit maak dit natuurlik nie beter nie, maar pak asb soveel af as wat jy wil. Ek wou ook laas week opgee, maar nou voel ek weer beter. Dalk moet jy eerder nie Pretoria toe gaan nie en begin met die KI - dan is die bal darem aan die rol.

AFM: baie dankie vir die beter wense almal. Sedert Saterdagaand het ek verskriklik pyn aan my linkerkant - soos voor die operasie. Bel toe vanoggend die dr en vra of daar n kans is dat die buis weer kon gedraai het - hy se toe daar is nie n manier nie en dat dit wat ek voel niks verband hou met wat binne is nie. So nou moet ek maar net chill en als kans gee om gesond te raak. Aan die een kant voel ek so moedeloos want "ek weet wat ek voel" - maar aan die ander kant is ek nie n dokter nie en moet ek my dokter vertrou. Die trane sit maar vlak. Ek gaan dit nou maar net probeer rustig vat en baie rus.

ME: 40 - stage 4 endo, left tube removed
DH: 42

4x laparoscopies
5x hysteroscopies
4x IUI - BFN
12x IVF/ICSI/PICSI - BFN
Planning our next step: donor eggs, adoption or living happily ever after with an only child

May 2016: Lucky nr 13 IVF (own eggs) - BFP! First beta 253, second beta 1100.
First and second ultrasound: one perfect little heartbeat.
10 week scan: identical twins in one sac!!

File Attachment:
File Attachment:

13 years 5 months ago #237379 by Hopeful
Zettie dit is wonderlikke nuus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ek hoop saam dat julle daai eirtjie gevang het die maand :rock: :rock: :rock: goodluck vir die 2ww try om jouself nie optemaak in die teid nie hoor.

Julle ek kry more my voorskrif vir my IVF meds en dan gaan ek dit solank laat bestell. Julle dinge raak nou n werklikheid hierso ek kan dit ontrent nie glo nie met my volgende cycle begin ek met IVF :woohoo: :woohoo: ek is so opgewonde en hoop en bid dat die Vader ons sal seen.
Ek ek julle vertell, vriende van my skoon ouers het n selfsorg plekkie in die kaap en toe ons vra of ons van dit kan gebruik maak waneer ons gaan vir IVF toe is hulle so gaaf en se ons hoef net R50.00 per dag te betaal net om die water en ligte te cover!!!!!!!!!!!!!!!!!! ah julle ek het amper begin huil dit spaar ons n groot klomp geld God sorg so mooi vir ons :heart: :heart: :heart:

TTC #1 since March 2010

30 May - 5 fertilized

File Attachment: