Helloooo!!! Ekt confused geraak hehehe ek chat op twee bladsye hieso en toe deurmekaar geant na julle mensies toe so ek post op albei groups en ja, julle sal volg hehehehe.
Hopeful: ekt ook agtergekom die krampies is ‘n giveaway vir OV die vlge dag en jap dis wat ek nou maar die maand gedoen het.
My vorige siklusse wat tussen 27-35 dae so ek kan seker byna enige tyd OV hehehehe. Maar die maand het ek nie gegaan vir
Folli scan of OPK’s nie ekt gedink ons sal maar BD vanaf CD12-22 hehehehe maar hier mooi op ‘n dinsdag aand kry ek daai selle
Give away krampies so my guess was ‘n pragtige CD12 OV so ons het geBD op CD11,12,13 en 14 sooooo daai deng hy moet
Heppen!!! Hehehehehehehe! Die OPK’s het gn niks vir my gewerk nie maar as jy onseker is oor jy dalk nie krampies gaan
Kry nie is dit ‘n goeie ekstra sou ek se.
Zettie: Wooooow twee lekker groottes ne! Lucky girl!! Work them ne!!!
Delli: Welkom girl ek glo jy sal vinnig deel voel die dames hieso is vreeeeeeslik dierbaar en ondersteunend!!
Bea: sterkte skat dit kan nie maklik wees nie maar ons dink almal aan jou okay? Sterk staan, vir hom/haar wat nog moet kom
Blommie: Sho!!! Jys al ver ne!! Exciting!!!!! Dis gagga dat hy (juis die jaar sn) nie by jou kon wees vir die anniv nie maar ek is
Seker hy sou BAIE graag!!
Zarah: Shame man ek bid en hoop werklik dat dinge smoother gaan vir jou vorentoe, 17 maande is al ‘n tydjie hoor. Drukkie vir jou..xxx
Juno & Carmen: im also getting too broody for my own good hehehehehe!!!
StellaK: MAN, eks steeds so excited vir jou!!? Hoe lank het julle probeer? Gits ek wens ek kon ook ori magie vryf en dink ‘hallo liefiiiieeee!!
Hehehheehehe! Ek wonder gereeld hoe voel jy etc. Jul se nog vir niemand nie ne?
AFM: Kan jul glo my DH het gese as ons uitvind mag ons vir NIEMAND se voor 12 weke nie ek weet dit is beter maar dis sooooo exciting
Dan? Ek gaan verseker vir my maatjies se (van hulle!) en se hul moet shhhhh. Maar my ma is baie siek (Lupus) en stres maak dit baie
Erger. So dit is def die iets wat sy die graagste OOIT wil he, en as ons moet MC sal dit haar seersekerlik breek.
Wil net skiesie se dat ek so min inloer, ons het alweer eksamen vlge week so eks 19ure besig om te werk/swot en het baie druk by beide.
Maar elke post kom na my email op my foon toe so ek volg julle almal hoor
Ek dink ek gaan assume dat laas woensdag OV dag was so ek gaan woens/donderdag wat kom toets wel, ek gaan eers wag vir AF en as sy teen do
Ogg nogi opgedaag heti gaat ek toets!
Liiiiieeeflike dag vir julle almal xxxxxxxxxxxxxxx