Hallo julle!!
Sjoe julle is omtrent besig en hier was nou al so baie gesê ek het vergeet vir wie ek wat wou sê
Strikkie, dit gaan baie goed met Tracy. Sy is al sterk oppad 13 weke toe. Van Hayley hoor ek niks. Aan my kant kap ons maar aan. Dinge kom darem nou so soortvan tot 'n punt. En jou kant? Wat is jou plan van aksie?
Jooste, sterkte vir vandag meisie!! Ek weet sommer als sal goed afloop.
Snoekie, jou dogtertjie is A-freaking-dorable!!!
Al die ander wat ek nou mis, wees gegroet!!
AFM, was toe nou gister by die FS. Hy sê ek is 100% gesond en als lyk mooi en reg. Ongelukkig is daar defnitief 'n probleem by DH. Alhoewel sy sperm telling 19.2 miljoen is en sy Motility is 40% en hulle swem almal vorentoe en hulle leef lank genoeg, is die Morphology net 2%. So ons kanse vir natuurlik swanger raak is baie baie baie min. Hy sê so 0.5% per siklus.
DH moet nou weer gaan vir NOG 'n SA Maandag daar by Tygerberg. Prof S sê hulle gan net kyk of Pathcare dalk iets gemis het en of hulle die morphology so 'n klein bietjie kan opbring. Maar ons enigste opsies is nou maar IUI of IVF. Hy sê hy is bereid om 4 IUI's te doen voor ons sal moet aanskuif IVF toe. Met die 4 IUI's sal ons 'n 38% kans hê om swanger te raak en met die IVF 50%.
Kostes gewys sê hy kyk ons so na R500 - R700 per IUI en R5000 - R7000 per IVF.
En wat 'n lieflike dokter!!! Afrikaans, wat 'n groot bonus is en so gerusstellend en verduidelik alles so mooi. Ek sal regtig aanbeveel aan die Kaapse dames, as julle nie kan bekostig om na 'n privaat FS toe te gaan nie, gaan Tygerberg toe. Sure, die proses is bietjie uitgerek en mens wag lank vir alles, maar op die ou einde van die dag gaan jy presies dieselfde uitslag kry wat jy by 'n privaat FS sou gekry het en teen 'n fraksie van die prys. Ek was baie sku vir Tygerberg toe gaan, maar dit is regtig mooi skoon en die mense is vriendelik en ek kan nie enigiets slegs sê sover nie.