Goeie More Dames...
Jooste,
Ek weet jy gaan nie noodwendig die boodskap nou al sien nie, maar ek wil baie graag net vir jou se: " vreeslik baie sterkte vir vandag. Geniet die ontmoeting van jou kleine "dogtertjie", ja ek dink ook dit is pienk.

Sterkte vir die aansterk. Ek is soo super opgewonde saam met jou! die groot dag is hier!!!
Jy gaan 'n wonderlike mamma wees. Geniet elke oomblik daarvan. En moet asb. nie te lank vat om te kom update nie, want ons is almal vreeslik nuuskierig!
Zarah,
Daai is regtig BAIE goedkoop vir IVF. En hier is my problem. Daai hospital maar ook nogsteeds sy geld, hulle moet ook hulle mense betaal. So dit laat my net soveel meer besef hoe die ander fertiliteits klenieke die mense uit buit! Ek besef daar is staat subsidies, maar R35 000 is darm BAIE meer as R8 000.
Hopeful,
Ek het baie nice "dieet" gehad wat ek gevolg het op my TTC journey. Eintlik ook net gesonde eet plan, en dit het baie goed gewerk. Ek was natuurlik op behandeling daai tyd so ek het nie baie gewig verloor nie, maar ek het nie opgetel nie en voor ek daai eetplan gevolg het, het ek vreeslik baie gewig opgetel agv. die medikasie.
Ek kan dit vir jou aanstuur as jy dit dalk 'n go wil gee.
Sterkte met die gewig verloor. Miskien is jy so gelukig soos ek en dan is Swangerkap net die ding wat jy nodig het om gewig te verloor. Ek is nou 6kg ligter as wat ek was voor my swangerskap.
NaomiB,
Sterkte met die Roller-coaster ride met daai meds. My man het ook altyd kwaai deur geloop onder die Fertomid Feeks.
Strikkie,
Bly om te hoor dinge is bietjie kalmer by die werk. En baie sterkte met die BD marathon!
Geniet dit!!!