× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

heart Gesels saam op die pad na Swangerskap

11 years 11 months ago #252335 by wanda
Hi tinktinkie

Ek is bly om te hoor alles lyk goed en ek stem besig bly is defnitief n goeie opsie anders sal mens mens self mal maak.

Manlief het vandag n verwysing gekry by ons dokter om n spesialis te gaan sien ek het ook gebel om te hoor hoe vol hy geboek is .... goeie nuus is hy het n opening maandag so ons gaan ons bes try om ons ref nommer te kry voor dan.

Jame ek kan net dink hoe jy uit sien om see toe te gaan. Manlief het vir ons n naweek by n bush camp bespreuk oor 2 weke en ek sien uit daar na soos n kind.

Julle moet almal n lieflike week he

Me - 34
DH - 30

TTC #2 - 8 Years
1 DD - 17 Years
Love my Girl children are worth more than GOLD

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 11 months ago #252334 by Tinktinkie
Hi julle!

Jammer, was so bietjie besig die afgelope ruk! Bly om al die nuwe gesiggies hier te sien! Welkom julle, lyk my jul gesels al te lekker saam... Goed so!

Wil jul sommer net bemoedig - as mens nog nie n jr lank probeer nie, dan 'sukkel' mens nog nie rerig nie, so moenie moed verloor en probleme begin soek nie... bly positief, geniet jou man, geniet jou kids, as jy reeds het, en geniet die 'oefen'... Dit is so maklik om selfsugtig, selfgesentreerd en hiper sensitief te raak in die speletjie.. Want dit raak maklik om net heeldag aan myself te dink... Ek moet myself gereeld opcheck ;-)

Wanda, bly om te hoor manlief het ingestem om uroloog te gaan sien, kon jy al n afspraak kry?

Anzel, bly jul het besluit om die maand rustig te vat! Geniet dit sommer! Dit doen wonders vir die gemoed! Xxx

Tanzie, sound good, but keep yourself busy as to not drive yourself up the walls... I know - easier said than done!

Swartkat, hoop daai masjientjie wys n positief vinnig, vinnig! En dan is dit danstyd!

Meisiekind, hoe gaan dit met jou?? Voel jy noual beter?

Afm: Was vanmiddag vir dag 12 scan, lyk asof ons op n natuurlike siklus sal kan terugplaas! Jeeeeeey! Super opgewonde! Wand lyk goed, en het n eierselltjie om te trigger, hoop dat alles nog goed lyk later die week.

Jame, hoop die mood is beter vandag! Daai see vakansie klink na net wat jy nodig het!! Nou tel jul seker slapies af!

Lekker wekie julle!

Me: 30 lean pcos
DH: 33 male factor
Married 7yrs

Ttc since Oct 2011

DH had varicocelectomy Sept 13
Jan - May 14 - Femara =BFN
March 14 - Move to FS
May 14 - Hysteroscopy
June 14 - IUI 5mg Femara = Canceled
July 14 - IUI 5mg Femara, menopur and ovitrelle = BFN
Aug -Sept 14 - IVF with IMSI and ICSI - Hyperstimulated - no transfer.
6 frozen blastocysts
30 Oct 14 transfer 1 5BA blastocyst
6 Nov - 1st Beta 55
8 Nov -2nd beta 130!
We are so thankful

Daughter born at 33 weeks

File Attachment:

.

11 years 11 months ago #252332 by wanda
Hi Tanzie

Welcome to the group so sad to hear about your loss.

Good luck may the journey be short and sweet

Here you get to talk your haert out and get the advice you need

Me - 34
DH - 30

TTC #2 - 8 Years
1 DD - 17 Years

11 years 11 months ago #252329 by tanzie
Hi everyone,

I am new to this-so I am not sure how to post or to chart or anything..
Help would be appreciated :P

Long story short me and DP lost our 1st baby last year april at 11 weeks and 3 days due to miscarriage...

It was a sore loss for us but we have accepted it and ready to ttc again :) ...

I am currently 8DPO,and my face is really spotty,I have also had cramps last week and the week before which I am not use to at all it is unsual...my face is so itchy,also I have been feeling rather dizzy,so stopped at the pharmacy friday after work to find out my bp was 194/96 which is high apparently,still till today I am feeling under the weather I know my period also gives me false hopes sometimes-but I need some hope pleaseeeee..

I used fertomid last year for 4 cycles but gyni stopped it ass I was over producing eggs talking 3/4 at a time :dry: ...

Please someone sit in this waiting boat with me......

And baby dust to all of you :heart:

<a href="lilypie.com/">lmtf.lilypie.com/uVhsm8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" />

[link=http://www.babygaga.com/][image noborder]tickers.babygaga.com/p/dev265pr___.png[/image][/link]

11 years 11 months ago #252327 by wanda
Hi Almal

Fairychild Dit bly jou keuse wat jy met mense deel maar ek moet vir jou uit ondervinding se dat ek liewers vir mense sal se ons geniet mekaar nog so bietjie vor ons begin met n gesin want met my is dit so almal het gevra en ek het altyd gese binne kort sodra dit in God se plan is. Toe begin mense so Nosey raak en elke maand vra hulle en is jy al swanger of hoe lank nog voor jy bel met goeie nuus dit het so baie druk op my gesit dat ek dit amper verloor het.

Die keer met die IUI het ons vir niemand gese nie en dit was baie better minder mense wat vra en minder druk. Niemand van my familie of my vriende weet my man gaan die spesialis sien nie. ons deel vir die eerste keer 110% self daar mee.

Ek wil vinnig iets met julle deel ons diens in die kerk gister aand het gehandel oor Ps 46:11 Dit het my weer eens laat besef dat in God se tyd nie in myne nie

Die pastoor het so mooi gese oor pak jou seer jou verlede en jou probleme in n boks plaas dit by God se voete en stap weg ook gese dat die verlede pyn en hartseer ons toekoms saam god steel. Be still, and know that I am God

Partykeer moet ons net stil word en voor God ons harte uit stort en onthou by God is alles moontlik

Dit was so amazing Die lewe is so gejaag en partykeer moet ons net stil word

Lekker dag almal

Me - 34
DH - 30

TTC #2 - 8 Years
1 DD - 17 Years

11 years 11 months ago #252323 by DieSwartKat
Hi Anzel,

Ja, ek dink jy het die regte "approach" daar beet, vat 'n blaaskans. Ek onthou met my dogtertjie hoe ons ook maand-na-maand alles volgens die boek gedoen het, het later baie meganies begin voel. Ek hoop regtig sy vra nie eendag te veel vrae nie, want haar konsepsie was regtig nie 'n oomlik van blinde passie nie :silly:

Hallo aan al die ander dames! Hier is nou so baie wat saamgesels, dis amper makliker om net direk een persoon se post te antwoord. Maar ek dink aan julle almal!

Goed met my, CD10. Volslae negatiewe OPK gister en vandag, nadat Vrydag en Saterdag effense positiewe tekens gewys het. My notas verlede maand wys OPK was sterk positief op CD13, so eeeeen van die dae....

11 years 11 months ago #252321 by AnzelMama12
Ja jong, ek weet ons is nog jonk in die game... Ek is egter een van daai mense wat gewoond is dat alles (of eerder, die meeste) wat ek aanpak, suksesvol is. En gewoonlik die eerste keer suksesvol is. Die dat ek nou so "sukkel" frustreer my. O ja, en ek is deel van 'n generasie waar alles "kits" is - Ek hou dus glad nie van wag nie. LOL! Dalk is hier 'n waardevolle les vir my - WAG! Heheheh!

Gelukkig het ons dames nou nog 'n maand om te probeer! Sien uit na die probeerslag! :)

Ek het besluit hierdie maand is ons rustig - Geen meds, geen symptom spottings, geen worries. Ons gaan mekaar net geniet. En ek gaan begin oefen en gesonder eet - sodat ek sommer beter kan voel oor myself ook. :) Dit is soms baie belangriker.