Hello Julle.
Wat 'n besige week- kan nie glo ons trek al by Woensdag nie!
Anzelmama12- jammer oor AF wat opgedaag het! Dis regtig 'n hartseer (soms magtelose) gevoel as sy haar verskyning maak. Ek het ook besluit as ek die maand uit is, gaan ek vir eers die behandeling ook stop. Vir my raak dit dreinerend. Hoekom dink jy was dit net 1 dag lank? Is dit die 1st keer ?
Ek het nog nooit daarvan gehoor dat iemand op CD 4 'O' nie. Maar Fertility Friend se dat dit moontlik is om op verskillende dae ewcm te kry en dat jy dan nie noodwendig dan ovuleer nie. Was jy vir bloedtoetse al? Is jy doodseker jy is nie swanger nie? Wil nie jou hoop op kry nie, maar my een kollega wat saam my skool hou, het aanhou Swangerskap toetsies doen en almal was negatief! En toe sy gaan vir bloedtoetse toe is sy al 6 weke swanger.
Baie sterkte vir jou! En ook vir jou eksamen.
Fairychild- Dis nogal moeilik. Hoe meer mense weet, hoe meer druk is daar soms. Familie & Vriende verstaan nie altyd die pad wat mens stap nie ( veral as dit so bietjie opdraende is). Die mensies op die groepie verstaan beter. Soos jy se, wie gaan beter verstaan van CM en die anstigheid om op 'n stokkie te piepie.
Jame- Ek is skoon jaloers! Waar gaan julle? Behoort Def die mood bietjie te lig. Jy moet dit geniet hoor!
Swartkat- Ek haat dit om raai- raai- riepa met dit te speel. Lol myne lyk altyd vir my positief.
Ek kan net nie dai masjientjie wen nie. Op die oomblik is hy elkgeval dood. Iets het die liggie laat blaas.
Sterkte hoop jou BD is sommer om die draai.
Wanda- Dit is 'n baie Inspirerende boodskap. Soms moet mens maar net terug staan en als aan God oor laat.
Baie sterkte vir jou en jou man Maandag! Ek glo en vertrou als sal goed gaan.
Geniet jou naweek by die bush camp! Net die ding om jou gedagtes af te trek.
Hi Tanzie welcome onboard! So sorry to hear about your loss.

Are you using any medication at the moment? Or was the fertomid your only medicated cycles?
Good luck, hope its not AF symptoms.
and shout if you need any advice.
Tinktinkie- dankie vir die raad, dis waar soms verloor mens betekenisvolle goed uit die oog uit, as jy al jou energie fokus op iets wat jy baie graag wil he.
Fairymommy- Dis al negatiewe ding van die OPK's. Dis soms moeilik om 'n positief te spot. Die digitales is baie beter. Dit werk mens net baie duur uit, want 7 is noooit genoeg nie

.
Hoop volgende maand is dit weer sulke goeie nuus!
AFM- ek was Maandag vir my CD 12 scans. Die het goed gelyk en my FS was baie gelukkig. Ek het 2 Follies gehad, een links en een regs, 17 mm en 22 mm. Dis die 1st maand wat ek links ook een het.
Ek was op 5 mg Femara. Ek moes Maandag aand myself die trigger gee, my hubby het laas sleg daarvan afgekom toe hy my moes inspuit.
So vandag het ek geovuleer. Het verskriklike krampe gehad aan my regterkant. Amper soos Af.
Ons het darm dit goed gecover. Het ge BD Ma, Di en vandag.
Ek begin nou vannaand met 300 mg Utrogestan (progestroon). Ek bid die Spotting bly weg die maand. Ek het Maandag vir my FS daarvan gese, toe se hy, ek moet dit nou nie meer die pilletjies drink nie, maar vaginaal insit.
So persoonlike vragie, kry julle ML's ook soms "stage fright" as ek dit so kan noem. My man sukkel om aan die gang te kom as hy weet dit is sulke tyd. Ek wil net graag raad he, hoe om dit anders te benader. Hy weet watter dae ons MOET bd want hy dring daarop aan om elke maand saam FS toe te gaan.
Hoop julle gaan 'n lekker aandjie he, en sterkte vir die res van die week. Amper naweek!
Xxx