Liewe Nunukie!
Julle is beslis nie alleen nie, en ek dink as almal so openhartig praat soos jy sal jy agterkom dat dit besonders algemeen is vir couples wat sukkel met ttc.
Ek het dit nie hier gese nie, maar een vd groot redes hoekom ek die call gemaak het om die frosties op hold te sit en vir 2de opinie te gaan, is omdat ek met eens net eweskielik besef het dat die storie harder op ML werk en ons huwelik werk as wat ek besef het. Selfs my ma kon dit sien, en sy het baie hard daai dag met my gepraat. was eers boos vir haar en toe besef ek sy is reg. Laat ek net eens terugstaan en alles in perspektief kry. Die hele ttc ding het verseker invloed op ons seks lewe (het al vergeet mens het seks sonder 'n trigger shot

). Finansieel het dit impak, wat weer lei tot verdere worries en frustrasies en lets face dit ek dink 'n vrou op hormonale meds is nie enigiemand se maat nie. Wat ek wil se, jul is nie alleen nie. Ek dink ok die verduideliking wat jy vir hom gehad het is PRAGTIG!
Oor die ttc ding , miskien moet jul vir so paar maande breuk vat. Net relax en mekaar geniet?
Oor sy fam dinge. Ek dink regtig nie dit kan skade doen om berader te gaan sien nie. Indien nodig kan hy selfs 'n ou pilletjie dalk by gp gaan kry. Ek kom uit 'n fam met geskiedenis van depressie (nie kwaai nie, maar wel daar). En ek glo absoluut daarin dat daar tyd kom wat 'n pilletjie broodnodig is.
Sterkte jong. O ja maar Nunukie, jy is mos ver van uit die maand. Jy kan nog BFP kry wat dan daai worries en skuldgevoelens kan wegvat!