× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 4 months ago #224194 by Feetjie
Goeie more dames

Ruby, sjoe dis voorwaar wonderlike vriende en jul is baie geluk! 'n Goeie vriendskap is regtig so besonders. Ek se ook soos die res. As jul elk geval iui oorweeg het en al wat jul nou verhoed, is finansies. Leen die geldjies en dan kan jul hul mos net weer terug gee as jul het. En natuurlik sal Jesus ons help en in ons behoeftes voorsien. Maar vriendin, sjoe ek weet nou nie mooi hoe om myself reg te verwoord nie. maar ek hoop dit kom "reg uit". Wat ek wil se, ek het met elke liewe iui van ons 5 so hard geglo dat dit gaan werk dat ek na die 5de mislukte iui 'n groot geloofs terugslag ervaar het, want hoekom laat die Here dit nie toe nie. Maar glo my op die einde weet HY verseker wat Hy vir ons beplan en ons verstaan nie altyd nie. Dus wat ek wil se<<GAAN vir DIT!!! Doen als wat jy moet!!! maar behou jou geloof maak nie saak wat die uitkoms!!

Maar ek glo en vertrou saam met jou en al die ander girls dat dit gaan werk en dat jy sommer die gelukbringer van baie nuwe bfp's op die forum sal wees en sommer 2linge !! ek hou styf duim vas en hou ons asb op hoogte.

Snoekie -- Hoe gaan dit? Ek het laas nog gelees van jy soek 'n ginekoloog by Wilgers? op wie het jy toe besluit? Ek sit in net so tweestryd. ons bly baie ver van pta. maar berkies ook maar pta. Maar was vanoggend gou weer by my dr plaaslik, hy so so oulik en het net die regte antwoorde gegee om my gemoed gerus te stel. Ek s tans ook by wilgers! sal graag wil hoor van jou ervaring.

Zarah eks so jammer om van jou vriendin te hoor - dis bitter erg!! baie jammer

Blommie, baie sterkte met verkou!!

Jooste ek kan nie wag om te hoor wat is aan die gebeur nie, dink aan jou!!

Lekker dagi

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 4 months ago #224186 by Zarah
Dis wonderlik!
Ek het n vermoede ek sal vir nog n lap moet gaan as ek na my huidige simptome kyk. Met die laaste lap en hysteroscopy was my buise mooi oop. Kom ons bid als is nog ok.
Sal more laat weet wat se hy

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

14 years 4 months ago #224182 by blessedmom
Baie dankie Zarah & Snoekie.

Snoekie, ek het ook al oor al daai goedjies gelees wat mans se sperm kan beinvloed. Hy is in IT, so ja jy kan net dink dat die laptop die heeltyd op die skoot is ens. Hy is darem nie oorgewig nie, maar glo hy kan klein bietjie gesonder eet. Hy drink nie elke liewe dag nie maar drink baie as daar 'n geleentheid is :-) & met hulle, kan hulle partykeer baie kuier saam vriende :woohoo: Ek sal dit definitief vir hulle dit noem. Ek sal sommer laat sy sperm-i-prove & staminogrow vir hom kry. Gelukkig is daar genoeg sperm, nou moet hulle net die kwaliteit verbeter.

Zarah, ja, ek weet hulle sê endo is een van die grootste redes van infertility by vrouens & baie keer weet die vrouens nie eers hulle het dit nie. Ek het my dogtertjie gehad in 2007 & toe so in die begin van 2010 het ek na my gynae toe gegaan & vir hom gesê ek is seker ek het endos want ek kry ongelooflik seer tydens gemeenskap, erg krampe ens. Hy het natuurlik sy interne scan gedoen & ook vermoed dit kan dit wees. Het toe ingegaan vir 'n lap & d&c. Het toe baie endos op albei eierstokke gehad. Ek wou nie op die pil gegaan het nie & wou ook nog nie swanger geraak het nie want dit help om die endo te stop om te groei. Hy het als verwyder & toe laasjaar junie het ek weer ingegaan vir 'n lap, d&c & hysteroscopy(sorry sp) want ons was nog nie reg om swanger te raak nie. Endos was toe weer erg op net die een eierstok. Het als toe verwyder maar ongelukkig toe hy die hysteroscopy wou doen, wou die scope nie deur my urethra gaan nie - dit was heeltemal toe & net sowel ek het ingegaan vir die lap ens want anders sou ek in elk geval gesukkel het om swanger te raak want die sperm se paadjie was heeltemal toe & hy vermoed dit moes deur 'n infeksie veroorsaak geword het & vermoed dit kon wees agv die loop wat ek so 2 jaar terug ingehad het maar einde 2010 verwyder het....Hy moes toe 'n keiser doen om die pypies oop te maak. Ek was so onsteld toe ek daar wakker word met daai tipe pyn maar dit was nodig. Het toe middel des besluit om swanger te raak & het so 3 maande gevat & hier is ek nou! Ek was so begin maart weer by die gynae gewees want ek weet my endo was terug & het gedink ek gaan sukkel & dat ek dalk weer 'n lap moes doen. Hy het toe mooi gekyk & gesê ek moenie worry nie, als is skoon & gesond & dat ek by die 19de Mrt sal ovuleer & dat hy waarborg my ek sal einde maart swanger wees. Hy het toe vir my inofolic voorgeskryf & gesê ek moet dit dadelik drink & my ander folic acid los & dat ek na gemeenskap op my maag moet lê vir 20 min & weet jy, hy was reg want ek het toe swanger geraak & dank die Here net daarvoor.

Jammer oor die lang post julle!

14 years 4 months ago #224180 by Blommie
Zettie - dit is rof, sterkte met AF

momtoc - my man gebruik Sperm-I-Prove en staminagrow en Zinc. En soos snoekie se jy het nie 'n voorskrif nodig nie. Hulle se ook Zinc pille is baie goed vir die sperms.
Hoop jou vriendin kry vinnig haar BFP

Ek is lekker vrot van die verkoue. (Miskien is dit 'n early pregnancy symptom) :whistle:

[link=http://lilypie.com] [/link]
File Attachment:

[link=http://daisypath.com] [/link]
File Attachment:

My Ovulation Chart

File Attachment:

[link=http://lilypie.com] [/link]

ttc since: Jan 2011
June 2011 - December 2011: Progesteroon behandeling
Jan 2012 - June 2012 - Clomid 100g
June 2012: ML SA toets alles reg
Aug 2012 - Lap - Alles skoon
Sep 2012 BFP 13dpo
Sep 2012 - Miskraam
Oct 2012 - BFP 13dpo

14 years 4 months ago #224177 by zettie
Hallo julle almal.

Af het gister so bietjie opwagting gemaak maar dink ek gaan vandag tel as CD1 net om veilig tewees steeds nie baie nie maar genoeg om nie tetel as spotting nie.

So hier gaan ek uit eindelik na `n mal siklus van 62 dae :blink:

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

14 years 4 months ago #224175 by Snoekie
Hi Momtoc,
Hy kan defnitief die Sperm-i-Prove gebruik. Dit is baie goed en mens het nie voorskrif nodig nie, dit is by die multi-vits, sowel as die Staminogrow. Indien hy oorgewig is, sal dit vreeslik baie help as hy gewig kan verloor, hulle kan op die net kyk na watter kosse ook help om te eet. en dan wat hy moet vermy: Rook, drank, baie warm stort of bad, laptop op die skoot, tight underwear, of as hy baie sit moet hy meer rond beweeg. Dit klink alles simpel, maar ek glo in my hart dit is alles wat my en DH ook gehelp het om swanger te raak. Ons het hom nooit laat toets nie, maar die laaste paar maande het hy gesonder begin eet, meer geoefen, drank uit gesluit, en ek is ook nou swanger na 'n lang gesukkel!
Ek hoop en bid dat hulle sommer vinnig swanger raak.

Me: 30
DH: 32
TTC: Since August 2010
Sept '11 50mg Fertomid: 1 Follicle BFN
Oct '11 50mg Fertomid: No follicles
Nov '11 100mg Fertomid: No Follicles
Dec '11 150mg Fertomid: No Follicles 46 day cycle
Feb '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
March '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
April '12 Femara and Glucophage: BFP!!!!
21 Jan 2013 Birth of my little girl, Anja.

Jan 2014: Informaly starting to try for nr 2. No Medication... Just enjoying the journey for now.

File Attachment:

14 years 4 months ago #224174 by Zarah
hi momtoc

Ongelukkig het ek geen kennis van sperm improvement nie.
Maar ek is nou eers nuuskierig, jy se jy het ook endo. EN jy is swanger :woohoo:
Ek het begin dink dis onmoontlik. Kan jy asb jou TTC journey deel met my?

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.