More almal
Hoop elkeen het 'n lekker naweek gehad en is uitgerus vanoggend.
Ek het nie 'n oog toegemaak gisteraand nie, ek borrel van opgewondenheid.
Ons het die naweek vir ons beste vriende ('n couple) vertel dat ons IUI gaan doen in Augustus. ONs het besluit ons gaan dit vir niemand vertel nie, net vir hulle twee want ons is so na aan hulle en hulle is 'n goeie ondersteuning sisteem. ONs is nie eers bereid om ons ouers te vertel nie. ONs het hulle Vrydag aand vertel en hulle was baie opgewonde vir ons, ons se toe ons be-oog om dit in Augustus te doen, want dokter gaan Rusland toe in Julie, die vraag kom toe op hoekom doen ons dit nie nou nie?? toe se ons net ons kan dit nie nou dadelik bekostig nie, maar ons kan darem spaar tot Augustus toe dan kan ons dit betaal.
So gister bel hulle en se wil ons nie inpop vir 'n koffie'tjie gisteraand nie want hulle wil iets met ons bespreek.
Lang storie kort, hulle se toe.. hulle weet hoe belangrik dit vir ons is om 'n kind te he en wat vir ons belangrik is, is vir hulle belangrik en hulle wil graag vir ons die geld gee vir IUI.
Natuurlik was dit 'n trane dal gewees!
Sou julle so iets aanvaar het?
Ek en DH bid al 'n rukkie oor die IUI dat as dit nie meant to be is nie en as dit nie gaan werk nie, moet God ons weerhou om voort te gaan want ons wil nie nog geld mors nie.. ons het al so baie geld spandeer op die goed.
Kan iemand raad gee oor hulle gevoelens? ek is bang ons maak die verkeerde besluit want ons wil so graag 'n babatjie he.