× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 6 months ago #221214 by Hopeful
Midag Dames,

Hoe gaan dit met Almal?

Snoekie, ek is bly dat jy die naweek geniet het en dat jou gemoed nou weer bietjie beter is

Nads, :heart: :heart: Drukkie vriendinn, ek weet dit is aaklig en mens will net he die seer moet stop. Huil, skree, vloek, drink n bottle wein en eet n hele slab op jou eie, doen dit wat jou gaan help om duer hierde harde teid te kom. Ek dink aan jou.

Blommie, voorspoed met die 2WW FXFXFXFX ons nodig n BFP

Lynkie, hoe gaan dit met die gemoed ((DRUKKIE))

Zettie, byt vas vrou it aint over till the fat ladie sings :woohoo: try kalm bly en as dit regtig nie kan nie ( ek praat onder koereksie ) kan mens mos bloods doen op 10/11DPO maar dis mos maar altyd beter om te wag tot AF laat is :dry: maar ek weet om dit te doen is rof moeilik.

Ruby, hoe leik dinge daar aan jou kand, ek is nou nie seker waar jy in jou cycle is nie?

AFM: Ons was vanogend weer by Waldi, dit was baie beter die week. Ons het maar net oor die algemeen gesels vandag, dinge wat ons kan verwag, dinge waarvoor ons moet opas waneer die baba by ons is ( soos te erg bederf ) sulke goed. Sy het meer gepraat wat my goed gepas het. Ons volgende een is nou die 26st Maart wand sy sal ons nie volgende week kan in pas nie maar sy het ons klaar gewaarsku dit gaan rof wees. Sy gaan ons bleikbaar bietjie drill op ons huiwelik en verhouding so ek sien niks daar na uit nie. Ag wat ons vat alles soos dit kom. Ek will tog mooi vra dat julle so skiet gebedtjie vir ons gee sodat ons opreg all haar vrae kan antwoord sodat sy kan sien watter mooi verhouding ek en my man het. Ek glo sterk in the power od prayer en elke gebed word opregwardeer. Okay dan julle lat ek eers hardloop. Praat gou weer :)

:P

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 6 months ago #221209 by zettie
Ek weet ek is ongeduldig maar wil so graag `n BFP hê.

Het vorige keur ook eers positiewe HPt gekry toe ek soos amper sewe weke swanger was. Bloed was positief telling 13 op die dag wat Af moes opdaag.

In hierdie geval moet Af eers Saterdag kom so ja dit is nog `n lang wag :(

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

14 years 6 months ago #221206 by zettie
Ek het geen simtome nie maar seker maar nog tevreog.

Hoekom is die flippen 2WW solank daar moet `n manier wees wat hulle mens vinniger kan sê

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

14 years 6 months ago #221205 by Snoekie
Hi Ruby,
Ek is ook nou finaal klaar met POAS. Ek is genees van my addiction. Ek het vir die twede keer nou al fals + gekry met POAS, en as ek vir bloods gaan is die teleurtelling net soveel groter. Ek is klaar met daai simpel toetse. Dit was alby kere ligte twede lynkie, maar ek en DH kon die lynkie sien, so dit was ook nie my verbeelding nie. Ek vertrou nie meer HPT nie. My nuwe filosofie is GAAN VIR BLOODS. dit is in elk geval baie meer akkuraat.

Blommie,
Ek hoop DH doen sommer baie goed met die SA's.
En sterkte met die dreaded 2WW. FXFX dat jy vir ons bietjie goeie nuus gee die maand, Die vet weet ons almal kan dit gebruik... ;)

lekker daggie gesels weer bietjie later!

Me: 30
DH: 32
TTC: Since August 2010
Sept '11 50mg Fertomid: 1 Follicle BFN
Oct '11 50mg Fertomid: No follicles
Nov '11 100mg Fertomid: No Follicles
Dec '11 150mg Fertomid: No Follicles 46 day cycle
Feb '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
March '12 Femara and Glucophage: OV'ed BFN
April '12 Femara and Glucophage: BFP!!!!
21 Jan 2013 Birth of my little girl, Anja.

Jan 2014: Informaly starting to try for nr 2. No Medication... Just enjoying the journey for now.

File Attachment:

14 years 6 months ago #221204 by zettie
Ruby het gepoas sal so teen Vrydag gaan vir bloed as daar nog niks gebeur het nie.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

14 years 6 months ago #221201 by CheriseF
Ai NadsMeiring :heart:

Ek is so jammer jammer bitterlik jammer!

Vasbyt! :heart:

Zettie - ek dink dit kan implantation wees nou omdat jy juis later geOV het. Was jy vir bloods met daai BFN of was dit POAS?

Ek sal in my lewe nie weer 'n POAS vertrou nie vroeg in mens se swangerskap nie. Ek was al 7weke swanger toe kry ek nogsteeds 'n BFN op clicks se Midstream tests.

Hoop dit gaan goed met almal.

14 years 6 months ago #221181 by zettie
Julle ek het krampies soos as AF gaan kom ek weet regtig nie wat om tedink nie kan dit dalk nou eers inplantation wees ek is CD28 9dpo ????????????

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker