× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 6 months ago #221323 by Cisca

Hi Julle

Hoop dit gaan goed met almal. Jammer ek is so still, ek roof lees wel :)

Ek het gesien julle praat van positief wees, en soek bietjie goeie nuus. Wil graag vir julle iets positief vertel:

Ek was laasweek Maandag oggend in 'n motor-ongeluk. Het by 'n verkeerslig gestaan en wag, en toe die regsdraai pyltjies aankom, het ek begin vorentoe ry en regs wil draai, toe kom daar 'n massiewe groot idioot van my regterkant af oor sy rooi lig gejaag, seker teen 70KM 'n uur, en ry in my vas!!! Natuurlik sie skrik van my lewe gekry, en kon nie ophou huil nie. Dit het my man to amper 'n half uur geneem om deur die verkeer te kom van sy kantoor af (dit was net na 7 in die oggend). So toe is ek met 'n ambulans hospitaal toe om seker te maak als is reg met babatjie.

Dokter en gynie het my ondersoek, en sonar gedoen, en als is gelukkig OK.
My kar het wel R50 000 se skade, hulle moet nou altwee deure vervang, Maar ek ek babatjie is gesond en heel en sy skop my binneste lekker!!!!
So dis my stukkie goeie nuus!!! Die Here is goed!!!

TTC 1 yr 8 months
Me 32 and DH 34
Cervical Laser Treatment to remove abnormal cells - April 2011
2nd round of Fertomid - June 2011 - BFP
Ectopic pregnancy - Right tube removed - 26 July 2011
3rd round of Fertomid - October 2011 - BFP - Praise the Lord
www.fertilityfriend.com/home/35faa6
File Attachment:
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 6 months ago - 14 years 6 months ago #221305 by joo~ste
Hallo almal!

Okay...hier is ietsie positiefs:

"Never measure the height of a mountain, until you have reached the top. Then you will see how low it was."

Ek probeer baie positief wees...maar is freaken bang vir die naderende IVF wat gaan begin. Ek het selfs vanoggend oorweeg om die afspraak van die 19de te kanseleer en dit met nog 'n maand uit te stel. DH het egter vandag sy voet neergesit en gese dat die FS gese het dat ek my IVF binne die eerste 6 maande na my LAP moet doen en dit is nou al amper 3 maande later...so ek moet dit nou doen. Ons harte klop doef-doef hieroor...

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 6 months ago #221293 by zettie
Telling is net 1 maar ek is positief laas ook 10dpo negatief en 14dpo positief daar is nog hoop

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

14 years 6 months ago #221281 by zettie
Hallo julle

Hexy dankie vir die bemoedigende woorde :)

Hopeful ek was vanoggend vir bloed FX Fx sal kom post as ek uitslae gekry het.

Hopenlik het ek goeie nuus.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

14 years 6 months ago #221272 by sexy~hexy
More almal!

Ek is nog hier en lees wat almal se...net bietjie besig by die werk....nou eers 'n lekker koppie koffie gemaak en eet 'n broodjie....so toe besluit ek dan post ek ook sommer gou.

Aan almal wat negatief en down voel....weet net ons ander verstaan....hier kan julle vloek en gil en skree en kwaad wees soveel soos wat julle wil....hier hoef mens nie te "pretend" nie. En ja, selfs kwaad wees vir God, want soms mag ons kwaad wees, dis normaal en moet ons nie skuldig voel nie.

Ek glo nie ons gaan in die leeftyd antwoorde op al ons vrae kry nie...die hoekoms en waaroms...Ek weet net ons as mense is nou maar net so, ons gaan deur 'n ding, ervaar al die emosie, en op 'n dag tel ons maar weer ons kop op en gaan voort...met die hoop dat ons kans gouer as later sal kom!

Ek weet nie op watter cd is ek nie, sal nou sien wanneer ek post...het darem al gisteroggend 'n BD sessie ingewerk...sal vanaand weer...

Weet net julle dames is gr8....al voel dit nie altyd so nie!!!

So wat van bietjie post oor 'n positiewe ervaring...net om ons almal weer POSITIEF te kry??? Dit kan enige iets wees.....toe toe toe...kom deel!!!

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

14 years 6 months ago #221270 by Hopeful
More Almal,

Nads hoe voel jy vandag ((((drukkie)))))

Zettie is jy toe vir Bloods? FXFXFXFX

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

14 years 6 months ago #221219 by zettie
Hopeful baie bly die afspraak het goed gegaan :)

AFM Ek het nou besluit dat ek more gaan bloed doen al is die telling soos 1 dan weet ek tenminste wat dit is en as ek weer Vrydag os so gaan kan ek sien of dit op is of nie.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker