Hi jul almal.
Laliek --- ek's so bly vandag was ok en dat jy positief voel. Baie sterkte vir jou vir die volgende 2 weekies!!! Ek's weet jy is in goeie hande

Sterkte
Anje -- WOW BAIE BAIE geluk!!!!!!! Ek is vreeslik vreeslik bly vir jou!!!!!!!!!! Nogmaals baie geluk!!! Geniet elke oomblik jy verdien dit!!!!!!!!!
Charlaine -- eerste bloed -- great, sterkte tot vrydag vir volgende bloed. Wees positief!!!!!
Ansa --- sterkte met skoonma........! En bly dat als darem sover "reg" gaan met af ens. As jy nie by Dr Pentz regkom met afspraak nie, probeer gerus dr Hogewind!! Maar soos die ander se dit gaan nie eens nodig wees nie.
G Baby --- Jou kids is te pragtig. Geniet jou "aftydjie" more!!!! JY VERDIEN DIT!!!!
Cornel -- Baie sterkte jong!!!!!! Ek glo dat als sal goed afloop. Wees positief, rustig en vertrou!!!!
Mari --- So bly al's lyk ook mooi reg vir jou!!! Sterkte!!!
Hexy --- 2ling,,,, GREAT!!! Ek dink 2ling is wonderlike seen!!!!!! Ons hou duim vas tot volgende sonar.
Klippie --- ek lees jul gaan bietjie op vakansie, waarheen????
Strikkie --- halloooooo!
Driekie --- Hi Driekie, bly dit gaan so goed met jou sover!!!!!!!!!!!
julle ek hoop ek het almal onthou!!!!
Jul sal ook wonder wil ek nou deel he aan hierdie gesprekke of nie,,, want ek daag soms hier uit die bloute uit op en dan verdwyn ek weer vir weke......... (laat my aan iets anders dink mmmmmmmmmmmmmm)
Miskien moet ek my naam verander.....
Maar moet vir jul se soms doen dit my net so goed om na jul te kom "luister" as mens so af en negatief voel.. Dankie dat elkeen van jul so kosbare rol speel in my/ mekaar se lewens. Ernstig ek kom "praat" regtig min saam, maar moeilik deur die dag, maar probeer elke laat middag aand bietjie opvang en dan is dit half "te laat" om deel van die gesprek te wees. Maar weet ek bid vir elkeen van jul!!!!
Heerlike aanjie verder en geniet die DONDERDAG, amper NAWEEK!!!!!!!!!!!