middag julle almal,,,
Hexy so bly jyt afspraak, laat weet asb hoor. Ekke het net nou baie aan jou gedink. Sjoe die wereld is klein. Op facebook ken 1 van my vriende daardie vroutjie waarvan jy nou die dag vertel het wat in ongeluk was met kids en man wat oorlede is, hul het net gevra om asb vir haar te bid, want hul gaan haar vandag vertel. Sjoe - ek wil nie eens begin om te dink waardeer daardie arme mensie gaan nie.
Hopeful en Zettie ek regtig so opgewonde vir jul part ivm aanneming, mag alles vinnig uitwerk vir julle!!
Nadsme.... ek stem saam Jooste Nads is net soveel korterk

, toe ek nou weer jou verhaal lees oor vriende toe besef ek net weer, dis dalk hoekom hier so forum is, dat mens soms net dinge van mens se gemoed kan afkry en dinge deel wat ander net nie verstaan, ons almal hier dink ek het intense begrip van als rakende fertiliteit, en Hopeful, jy is so reg, partykeer voel dit vir my ook kan niemand net "n klein bietjie meer konsiderend wees nie. Maar ek dink eks besig om tot besef te kom, elkeen van ons hier funksioneer hier in baie groter prentjie as wat ons besef. In my alledaagse lewe by werk en huis en orals, voel dit of niemand dalk "verstaan" wat ek elke dag in my lewe deurgaan nie en ook soveel ander vroutjies nie, dis hoekom dit so lekker is om hier te lees, soveel van jul dink ook soms soos ek, voel ook soms soos ek en ons is nie besig om crazy te raak nie, ons almal net in so "moeilike" situasie. (as dit die regte woord is, sjoe ek kan boek skryf oor hoe dankbaar ek vir elkeen van jul is. wat soms sonder dat ek iets ooit hier se net my laat besef, eks nie alleen nie, jul is ook hier en ONS gaan okay wees. Jesus het plan met ons lewe, ons moet net daarin glo!!
sterkte met vriende Nads, dis so hartseer as vriende se paadjies skei, en om nou nog so sms"ie te kry, ai ja jai!! dis niks lekker.
Ruby jy's ook doodreg oor ander se seer, wat hul dan net op ander wil projekteer. Hoe gaan met jou???
Jooste en Klip, sterkte met jul werk wat so besig is.
Lekker aandjie en jipppeeeee more is vrydag!!!!!!!!!!!!!!