goeie naand al jul pragtige dames
Klippie ekke stem 300% saam, daar is niks beter naas "gesnyde" brood as "oorsee" nie.
Ruby jul gaan so geniet,, hou net vlugte dop en jy gaan nog groot 'bargain" ook kry, jy sal verbaas wees hoe goedkoop mens partykeer wegkom. Ek het vir my en dh net vakansietjie gesoek vir begin januarie en elke liewe keer staan ek verstom dat ons "oorsee" se vakansie my ampertjies dieselfde uitwerk as "n plaaslike vakansie. gaan en gaan groot!! jy gaan dit so geniet!!
Klippie wanneer het jy weer bietjie vakansie beplanning????
Jooste -- hi vriendin,, jammer om te hoor jy so besig by werk hoop dit sommer gou rustiger.
Zettie - sjoe die polis info was interessant vir my ook. STerkte vir jou wat voorle en baie geluk met die gewig.
Hexy - Sjoe, dis baie tragies wat als op jul dorpie gebeur het. en veral so aan begin van jaar, is nie lekker nie ne. Hexy ekke verstaan werklik wat jy se oor afstand met fs en als, dit bly altyd soveel beplanning, reelings en petrol, sien nou op nuus petrol weer met 30c op!! dit klink of jy fietsry baie geniet, ek baie trots op jou!
ciska - sterkte met jaar!!
Hi Hopeful - ek dink baie aan jou ook met al jul dingetjies, sterkte met 31 maar weet sommer dit gaan goed afloop.
Welkom Nadsmeiring, Ek weet jy gaan sommer lekker gesels met al die girls hier, eks maar 1 van die "stiller girls" hier,,,,! Sjoe my hartjie gaan uit na jou 5 jaar so lank. Ek en dh is nou so 3 jaar ernstige "besig" maar al 7 jaar getroud, sien fsS'e neem dit partykeer ook in ag

. DIeselfde storie by ons. als 100% unexplained infertility. Ek was al by 2 verskillende fs'se. Dr Pentz was my laaste fs. eks oortuig daarvan hy gaan vir jou sommer baie antwoorde en hulp he. Hy is werklik baie goeie dr. Jy se nie of jul dalk al iui of ivf gehad het nie. my persoonlike opinie is: ek dink hy sal dalk weer lap wil doen om "self te kyk" (my dr se altyd elke fs hou maar daarvan om self te kyk". Dan dink ek sal hy verseker vir jou medikasie gee, pilletjies en of inspytings wat gepaard sal gaan met iui of dan ivf.
Lees asb wat al die ander girls se oor iui en ivf, partykeer is dit beter om eerder geldjies te spaar en direk vir ivf te gaan. Dr Pentz het vir my ivf voorgestel want hy se dan kan mens baie "meer sien" wat aangaan wat mens nie daarsonder kan sien nie. dit gee baie meer antwoorde en baie beter resultate. Maar hierdie hele onverklaarbare ding is maar baie "ingewikkeld" elke situasie verskil so baie en daar is ook soveel moontlikhede. Baie sterkte met jou dr's afspraak ek hoop dat jul sommer al die antwoorde sal kry en natuurlik "n positiewe uitslag. sterkte. vra gerus a ek dalk nog iets vir jou mee kan help.
Dames, lekker aandjie verder. more darem al donderdag. Jippeeeeeee!!!