× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 10 months ago #216292 by Strik*kie
Toemaar, Jooste, ek het ook al deur al die tantrum, huilsessies, kwaadword, woede gegaan en nou nog is dit vir my net te veel. :cry:

Het op vorige bl gepost maar weet nie dalk is AF op pad
Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 10 months ago #216291 by joo~ste
More almal...

Dankie vir al die positiewe woorde...julle is meer werd as wat julle besef.
Ek het gisteraand in my man se arms gele en huil en die arme man het wraggies nie geweet wat om te doen nie.

Ek weet nie hoe om dit anders te stel as om net te se dat ek so G--Tvol is nie ( :swear: ). Jammer my taal...maar regtig. EK het gisteraand in die bed..tussen 'n hoop tissues gele en uitvaar oor 'n ieder en elk wat nie na hulle kinders kan kyk nie en swanger word...en wat buite egtelike kinders kry...en mense wat nie wil kinders he nie...en en en

(niks unieks nie...ons almal gaan mos gereeld deur daardie wroeging...en het tot vandag nog nie antwoorde nie).

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Ek het sommer by voorbaat 2 panado's al gisteraand gedrink voor slaapenstyd, want ek het geweet AF gaan in die nag haar opwagting maak en dan gaan ek krul van die pyn. Egter...vanoggend is die simpel pestelensie nog nie hier nie en my temps het so 'n effe weer tot bo die lyn gevorder. Ek het getoets...maar dit is verseker 'n BFN. Sy speel die laaste 3 maande elke keer met my woer-woer...en se vir julle....as ek haar kry gaan ek haar 'n paar warm klappe gee!! My vel is in 'n toestand en my emosies is op en af. Die fertility meds die laaste ruk is regtig besig om sy tol te eis.

Ek het DH het besluit om net rustig te wees en maar weer in Januarie vir nog 'n laaste IUI te gaan voor Febr se IVF. My spoed is net so erg gebreek...was so hoopvol vir die rondte.

Strikkels...Hexy....?? Hoe voel julle vanoggend?

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 10 months ago #216287 by sexy~hexy
More almal

Dis Vrydag :woohoo:

Jayden het gisteraand skoolkonsert gehad, en het te ougat gelyk...hulle het verskillende tonele uit die Bybel uitgebeeld, so hy was van 'n muis tot 'n soldaat tot 'n wyse man!!! Het heeltyd net gekyk of mamma vir hom kyk :D

Strikkie...ek weet regtig nie...I'm no expert on da temp thing!!

Feetjie...hoe gaan dit nog aan jou kant?

Lynkie...ja nee...so probeer ons maar net weer elke keer.

Blommie...het jy toe al +OPK gekry ??

Iemand gaan vir my haar OV Monitor stuur, die een waarop jy spoeg en dan die ferning kyk.....nogals excited daaroor :) :)

Hoe gaan dit verder met almal?

DH het dalk 'n werksgeleentheid in die buiteland....so fxfxfx dat hy dit kry....iets waarvoor hy al lank wag...en mind you...dalk nie hoekom ek nou al swanger is nie.....Als gebeur met 'n doel in elkeen van ons se lewens!

AF beslis oppad....krampe is al meer en seerder....hoop sy daag oor die naweek op! Gaan beslis die maand probeer Clomid kry.....

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

14 years 10 months ago #216284 by Strik*kie
Hallo

Jooste, hoe voel jy, jongie?????????????? :heart:

Sien dit raak nou weer stil hier :blink:

Feetjie, dankie jong, ons moet net aan hou en probeer.

Lynkie, Jy moet ook lekker naweek he!!

14 years 10 months ago #216279 by Lynkie
Hallo julle,

Ek het gister so gesukkel om te pos van DH se laptop, gooi heeltyd my pos weg.

Jooste, ek's so jammer my hart gaan uit vir jou. Ek het regtig nie woorde wat dit gaan beter maak nie

Strikkie, Hexy dink aan julle.

Ons moet maar net moed hou.

Lekker naweek vir julle almal.

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 10 months ago #216275 by Feetjie
Ai Strik, en Hexy..... ek regtig net so jammer vir jul ook!! skuus het nie mooi gelees nie, was so bietjie in haas!!

Ek rerig baie baie jammer vir jul ook!!!! maar onthou asb asb wat ek vir jooste ook gese het!!!!!!!!!!!!!

Sterkte met vandag en naweek julle!!!!!!!!!!!!

14 years 10 months ago #216274 by Feetjie
Ag nee JOOSTE :headbang: :S :( !! EK is so verskriklik jammer!!!! ek het so so gehoop in my :heart: !!! ai Vriendin,,, baie baie sterkte met die volgende paar daggies!!!!!!!!!!!!!!!!eks so so jammer!!!!!!!!!!!!

Soos klip en strik se,, daar nou niks wat enige iemand kan doen of se om daardie verskriklike "seer" weg te vat nie!!!!

Maar wat ek regtig weet is dat ons almal hier baie baie vir jou omgee en weet net ons dink aan jou!!!!! Kom chat lekker jou :heart: uit hier!!!!!!!

Baie baie sterkte Jooste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart:

en onthou opgee bestaan nie in 1 van ons se woorde skat nie. want elkeen van ons sal aanhou en aaanhou en aanhou en sommige van ons net nog so bietie aanhou EN aanhou, MAAR ons ALMAL sal by die eindbestemming uitkom!!!! ek GLO dit REGTIG!!! So al wat ek wil se, jy mag nou hartseer wees en NATUURLIK kwaad en so so so teneergedruk. Maar moet net nooit jou geloof verloor nie :kiss: !!!!!!!!!