Thanx Klippie, Strikkie, Jooste..
Klippie
Het vanoggend Gynie geskakel om voorskrif vir Fertomid te kry, want hy't met vorige afspraak gesê ons herhaal dan weer Fertomid en Ovidrel as dit BFN is. Maar hoor toe by ontvangsdame - dis Dok se laaste dag, gaan met verlof en is eers 3 Oktober terug??? Ek vra toe wat nou???
Sy bel toe halfuur later terug en sê dat gynie voorskrif gegee het vir Fertomid maar sê ook vir my dat gynie het vir haar gesê hy wens ek wil net bietjie wag...en rustig wees en my liggaam kans gee om te herstel en weer in 'n ritme te kom..na die keiser (is al amper 8maande gelede). Ek was so verbaas, want 5 maande na die keiser het hy gesê alles lyk mooi gesond en dat ons weerk kan probeer.
Ek dink ek moet maar liewer hierdie maand skip met Fertomid, want daar's nou niemand wat my gaan monitor en Ovidrel voorskryf nie.... Sal maar met DH gesels vanaand en besluit. Het ook FS geskakel om te hoor of ek my afspraak van 7 Des kan vervroeg, maar no luck - hulle is volgeboek.
Dis vir my so frustrerend....dalk is die dok reg...dalk moet ek dit net rustiger vat...raak soms net moedeloos

asof niks wil uitwerk nie.