More almal
Ankia...ai ai ai....sussa is te lekker warm daar in haar "huisie"...sy sal kom wanneer sy reg is

Skuus oor die naalde, ek het vergeet wat jy gese het jy gaan doen LOL
Cisca en Klippie....sterkte met julle siklusse....dis lekker as mens 'n cycle buddy het

En ons kort nou regtig 'n BFP op die forum!!!
Lynkie, ek verstaan presies hoe jy voel....ek het my tweeling op 16weke verloor verlede jaar, en alhoewel ek darem nou nie obsessed is oor swanger raak nie, wil ek met alles in my weer graag raak met 'n tweeling...Ek sukkel ook nou al 'n jaar om weer swanger te word, grootste probleem is ek ovuleer nie, en hier is nie 'n gynie hier naby wat my siklus kan monitor nie...Maar die nuwe jaar sal ek weer aanpak met nuwe moed en hope energie, want ek soek baie graag 'n lente/somer baba LOL
Ag nee vrek....hoe "sing" iemand op FB...dis heerlike winter, die lente is verby

Ja dis nogsteeds koud hier!!!
Ugh...ek het gister gaan sonbed le....en omdat daai sonbed nie kan "stel" nie, het ek so bietjie gebrand

My vel is baie lig, so dit speel ook 'n rol, maar ek het nog nooit probleme met 'n sonbed gehad nie....darem hoef ek nie vanmiddag te gaan le nie, want my rug is lekker eina!!!
Anyway...lekker daggie verder!!!