× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 1 month ago #203510 by Morgan
Ek tik so stadig julle almal het al reply dan tik ek nog LOL.

Ek en klip praat van die selfde girl... so moenie in sa en as gaan sit nie.... BD BD BD al die pad.

Cornel hello. Het julle al n PVA vir preggies word as julle terug kom? of gaan julle eers besluit as julle hier is?

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 1 month ago #203509 by Morgan
Cisca n baie goeie vreindin van my het ook n buis swangerskap gehad en het haar buis verloor. Sy was 2 maande later swanger! Bly weg van google af...... as daar nou iets is wat mens negatief kan maak is dit google.

Strik wat het die FS gese is jou volgende stappe.... hy moet tog n PVA he anders moet jy dalk n 2de opienie kry. Jy het mos kllar gegaan vir al die bloed toetse.

Baie dankie vir die sop resep ankies.... dit lyk easy peasy!!!

Hexy fxfx at al die BD nou gan deliver.

Klip hello hello... wanneer drink ons koffie man?

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

15 years 1 month ago #203507 by Cornel
More almal!

Cisca,ek het ook 'n ektopiese swangerskap gehad,maar die buis het darem nie seer gekry nie.........ek het al 3 miskrame gehad (almal verskillend)

Jy vra oor die congo ~ my man werk hier,hy is 'n Auto elektriesen (spelling). Ek is maar heeldag net hier by die huis.........

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

15 years 1 month ago #203496 by klippie
More almal

Hexy, ek deel jou sentiment - dis nou eers Woensdag, dit voel of dit al vrydag moet wees........grrrrrrrrrr

Cisca, moenie worry oor een buis nie. Een van die girls wat hier op ons groepie gechat het, het ook 1 buis gehad en swanger geraak chop chop, no prob. Sterkte met die werkery, ten minste het jy nog bietjie rustyd tot dan!

Lekker daggie!
The following user(s) said Thank You: Cisca

15 years 1 month ago #203492 by Cisca
Hi almal

Sjoe maar julle was omtrent aan die gang gister, het nou lekker opgevang.

Hi Cornel - wat maak julle in die Congo? Skies ( ek is nou so 2 maande hier )

Hoop dit gaan goed met almal.

Ankia - tyd raak nou min jong.

Hexy - ek het die brownies vir jou ge-pm

Verder hier by my is dit baie stil en rustig. Rerig nie lus om Maandag te gaan werk nie, maar moet seker gebeur.
Ek voel ook baie moedeloos. Het bietjie ge-"google" en ek sien hulle se dit is maar moeilik en neem baie lank om swanger te raak met net een buis. En dan is daar nog die grooter kaans dat mens weer 'n ektopiese swangerskap het, as mens eers een gehad het. Begin wonder of ons ooit gaan swanger raak. En hoelank sukkel mens aan en probeer en probeer elke maand voor mens ander hulp kry. Sal maar wag vir my opvolg besoek op die 19 Sep en hoor wat my gynie se. Dis nou al 7 weke sedert wat ons gedink het die mc was en 4 weke van my operasie af en nogsteeds is daar geen teken van AF nie. Wonder wanneer sy weer haar kop gaan uitsteek.

Enige iemand ook net 1 buis?

TTC 1 yr 8 months
Me 32 and DH 34
Cervical Laser Treatment to remove abnormal cells - April 2011
2nd round of Fertomid - June 2011 - BFP
Ectopic pregnancy - Right tube removed - 26 July 2011
3rd round of Fertomid - October 2011 - BFP - Praise the Lord
www.fertilityfriend.com/home/35faa6
File Attachment:

15 years 1 month ago #203481 by sexy~hexy
More almal :)

Ugh...vandag eers Woensdag? Die week voel flippen lank....seker oor ek nie in my eie kantoor sit nie....as ek in die ander dame se plek is doen ek niks van my eie werk nie, so nou hoop my werk weer op :angry: Ek het vir Vrydag verlof ingesit, DH gaan nou weer in sy naweke in met werk, so wil darem net so bietjie tyd saam spandeer.

LOL @ Klippie en Cornel...ek het ook gedink dis weer een van daai boodskappe waar mens iets moet kies en dan gaan mense wonder.....

Cornel, jou huisie lyk baie mooi :)

Strikkie....dalk moet jy 'n homeopaat gaan sien (spelling??) Kan niks verloor nie, en dalk net 'n BFP wen?? Het hulle toe vir DH getoets??

Morgan....Carli se fotos is pragtig!!!

Jooste....vandag die laaste dag van inspuitings?

Ok...so op cd18 vandag....en nou is dit maar vir wag en sien....Verlede jaar die tyd was daar so baie preggy fairies....daar moet definitief iets gebeur!!!! Hoe se ek gister vir iemand....August winds brings dust, it might as well bring us baby dust ;)

Chat later weer....het iemand hier vir induksie - wat nie weet hoe 'n rekenaar werk nie....so dit gaan weer 'n lang dag wees :headbang:

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 1 month ago #203447 by Cornel
Heerlike en Geseende aand vir julle almal!

Gesels weer more!

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......