× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 4 weeks ago #203666 by sexy~hexy
More almal

Hoe gaan dit vanoggend?

Dankie tog dit is Donderdag....die dag moet net vinnig verby gaan. Is so moeg vir almal se drama hier by die werk....ja, voel maar bietjie af vandag en emosioneel....sal maar net my werk doen en stil bly...het darem more verlof, iets om na uit te sien :)

Welkom hier Lynkie....vertel ons bietjie meer van jouself, jy noem jy het 'n moeilike TTC pad sover gehad?

Jong....dalk kan die ander dames meer sin maak van jou siklus, maar ek weet baie keer met spotting gebruik die dames progesteroon-aanvullings...daar kan Strikkie jou dalk meer inligting gee. Hoe monitor jy jou siklus?

Nie veel nuus aan my kant nie....maar mos nou in die 2WW....ek en DH praat so gisteraand, toe se ek vir hom mans ervaar dit anders as ons vrouens, hulle sien dit as AF opdaag probeer maar net weer, toe se ek vir hom ons vrouens sit so baie in 'n siklus in, dat dit vir ons emosioneel erg is as AF opdaag....so dit was 'n goeie talk wat ons gehad het.

Nou ja toe, lekker dag...gesels netnou weer :)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 4 weeks ago #203661 by Lynkie
Goeie môre dames

Jammer dat ek net hier inval by julle, maar hoop dat iemand my raad kan gee.

Ek het tot dusver 'n lang, moeilike en hartseer ttc pad. Ek is tans op op 'n tweede rondte Fetomid 100mg per dag. Laasmaand was dit nie baie suksesvol nie, het slegs een folicle gemaak.

My probleem is dat ek begin het met spotting op CD18 daarna 3 droë dae gahad en toe het AF opgdaag op CD22 (het gewoonlik 'n normale 28 dae siklus) My gynie was nie beskikbaar nie en het maar deur die ontvangsdame gewerk.

Ek is bekommerd omdat ek hierdie maand net 'n 22 dae siklus gehad het en nou weer op CD3 begin met Feromid, dat dit dalk nie so suksesvol sal wees nie. Het iemand al dieselfde ondervind, want ek het verwag dat Fertomid eerder my siklus sal verleng?

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

15 years 1 month ago #203576 by sexy~hexy
LOL of so iets....per semester.

Ek sal maar weer bietjie gaan loer wat is daar....ek sal graag in HR wil ingaan...sal maar sien.

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 1 month ago #203570 by Morgan
Nee flip dan gan mens 32 jaar lank swot. Ek dink die minimum is 3 vakke n semester so dis dan 6 vakke n jaar. Eks nie seker of al unisa se grade so werk nie.

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

15 years 1 month ago #203566 by sexy~hexy
Ek het gehoor hulle se mens moet so een vak 'n jaar doen....maar genade, hoe lank gaan mens dan nie swot nie....My skoonsus praat van daar is 6mde kursusse ook, maar dis nou net vir 'n sertifikaat of diploma.

Dankie Ankia...ek sal daai page save en gaan loer :)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 1 month ago #203556 by Morgan
Nee hexy die fotografie was nie online nie. Het n klas gehad een keer n week en moes dan assignments doen.

UNISA vra so R1500 n vak. So mens kyk na so R 15 000 n jaar plus nog jou boeke so dit gaan so R20 000 n jaar kos. Die kortste kursus vat hulle het is 3 jaar (dan is dit 32 vakke) so mens gaan nie onder R50 000 wegkom nie.

Die boeke is vrek duur my een was oor die R1300. Mens kan second hand boeke koop, maar dis moeilik om hulle in die hande te kry. En dis nie maklik om te leer uit n boek as ander mense in hom gekrap het nie.

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

15 years 1 month ago #203555 by Goggatjies
Hexy, kyk bietjie na
www.pictureperfect.co.za/
ek het my digital kursus deur hulle gedoen
Jy email die fotos vir die ou, en kyk daarna, en hy pos die kursus vir jou met CD