× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 5 months ago #173951 by Driekie
SKUUUS oor my MOOOOOOOOOOOOWIESE lang posts maar ek wou net die ander nuwer klomp van ons inlig oor die hele situasie...dat daar nie halwe idees oorgedra word nie..

Ek stress my eintlik dood hieroor!! :(

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 5 months ago #173948 by Driekie
En dan ons bly mos almal op dieselfde plot (in ons eie huise natuurlik)..en AAAALMAAAAL werk vir die family business ok op die plot...behalwe ek want ek weier om onder n juk te wees!

Nou jaaaaa met my skoonpa se drankmisbruik van jaaaaaaaaaaare (die laaste 3 baie erg) en skoonsussie se by die dood omdraai siekte 2jr terug en nou skoonma se siekte het dit n moerawiese las op die family business gesit....
Dis hoekom my manlief nou berading kry vir depressie..want hy moes net uit die bloute self die maatskappy probeer aan die lewe hou want skoonpa het nie meer n flenter omgegee nie (dis die rede vir rehab in FEB uiteindelik)

Wel uiteinde is die besigheid is nou in baaaaaaaaaie groot moeilikheid want al die geld wat op die drie groot krisisse uitgegee is het nou op n punt gekom en lyk my gan sink somewhere down the line

Probleem is my FRIKKEN skoonpa blameer my man nou vir die probleem!En dan die plot en maw ons almal se huise word deur die besigheid gedra...

So nou sit ek met n man wat NOG meer depressed is en bekommernis oor sy werk en ons blyplek

Hy soek nou ander werk en dan obviously as ENIGSINS moontlik ander blyplek vir ons gesin...
So wat ek by julle dames in Gauteng veral..maar elders ook wil hoor is as julle enigsins weet van goeie geleenthede vir oordentlike werk...laat weet my seblief!!
Hoekom ek se veral Gauteng is omdat ek dan maklik n transfer by my werk kan kry ipv om OOK ander werk te kry..

15 years 5 months ago #173944 by sexy~hexy
:S :D Morgan...ek moet maar online shop....het nie hier sulke winkels nie :(

Driekie...ek wou nog vra...wat het toe geword van jou skoonsussie en die baba-storie??

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 5 months ago #173940 by Morgan
Hexy hier is winkels in gauteng wat sulke letters verkoop dan kan mens dit self verf en mooi maak soos mens wil ek het vir Carli se kamer ook een gemaak.

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

15 years 5 months ago #173938 by Driekie
Morgs - so so so bly kleinCarli loop al!!Maar nou begin die opdraande en die lekkerste deel van ma-wees!!!!!!

Hehee en dan is ek baaaaaaie bly vir Anje se onthalwe dat klein Lianey uiteindelik oppad is!!!

Gan heel goed...besige kleuter en rustige baba..genoeg om ma mal te kanmaak soms, want die een raas wanner die ander wil slaap!!Maar om mamma van 2 te wees is awesome en 2 seuntjies ..priceless!!!
Oke julle en dan wil ek hulp en gebedjies en raad vra seblief!

Soos julle weet was my skoonpa mos rehab toe in FEB..nou ja lyk my dit het wel gehelp...maar/en
Met skoonma...hell's bells..dis soos om met n volwasse kleuter in die huis te wees...volgens n neuroloog, dokter, sielkundige en n ct scan het sy geweldig vinnig (2jr se tyd) agteruit gegaan weens Dementia/vernoude are in haar brein/Atrofie (di..die doodgaan van n gesonde orgaan weens verskeie oorsake)...
Nou ja die van julle wat weet - dis soos Alzheimer's en al wat sy nog regtig soort-van "beheer" oor het is om te weet sy moet shower en dan bodily functions soos asemhaal en toilet toe gaan...die res is weg en AAAAAALMAL ly daaronder want my skoonpa is FRIKKEN lui en kan amper nie eers self wasgoed was nie omdat sy en die kids hul hele lewe als vir hom gedoen het....

Nou weier hulle want ons almal het ons eie gesinne en dan freak hy uit en is SUPER-MISLIK met als en almal om hom!!!

15 years 5 months ago #173932 by Goggatjies
Maar ek weet alles gebuer met 'n doel, en hierdie sal ook werk as dit moet,a s dit nie werk nie, dan was dit nie bedoel nie.
Elke ding het 'n rede in die lewe so ek kyk maar wat gebeur.

15 years 5 months ago #173931 by sexy~hexy
Gaan kyk bietjie na die cool website:

www.theletterlady.co.za

:)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...