× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 5 months ago #173983 by Strik*kie
Ai Drieks, ek kan net se ek dink aan julle en hoop alles werk uit. Sal ook my ore oophou en jou ingedagte hou, maar soos jy weet is ons ook op klein plekkie jong. Sterkte met alles.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 5 months ago #173982 by Goggatjies
Driekie, ek gaan vir jou hier dop hou, die beste is om sy cv op te sit by careerjunction.co.za

Ek gaan groet

lekker aandjie

15 years 5 months ago #173974 by Driekie
Net n idee oor hoe desperaat ons is:

Selfs ek sal n ander werk soek as dit moet,
Ons is selfs bereid om by my ma'le te gaan loseer (my ouers bied al lankal aan net sodat ons nader aan hulle kan wees)
My man is bereid om ENIGE denkbare werk te gan doen....selfs weer n drywer of iets te word/wees

Net om weg te kom en ons eie lewens sonder guilt-trips te leef!

15 years 5 months ago #173966 by Driekie
Dankie julle!!

Ok in a nutshell
My man het Matriek...en dan het hy n Kursus gedoen in Kookkuns omdat dit een van sy groot liefdes is om te Kook..
Nou ja direk uit skool het hy vir die familie besigheid begin werk en hy werk nou elf jaar later nog steeds vir dieselfde familie besigheid..
Hyt begin as appie en gevorder tot assistent voorman 3jr later en nog 2 later het hy in die kantoor begin werk met kwotasies, invoicing en dtre/krtre kontrole, hr en als wat in n besigheid gebeur eintlik omdat sy pa hom wou leer om dit oor te kan vat by hom...en noodgedwonge so 2/3 jaar terug het hy die bestuur oorgeneem (maar nooit algeheel nie want skoonpa het alewig n vinger in elke pie en wou nooit regtig hom toelaat om besluite te maak nie)

Dit is n plumbing/maintenance maatskappy te doene met enige en alle werk in en om jou huis...hulle is gekontrakteer by al die groot Versekerings-maatskappye en doen die kwotasies en dan gevolglik die werk namens die versekerings-maatskappye vir mense wat eise insit by hul versekering en die maatskappye betaal hulle dan vir dit...

15 years 5 months ago #173961 by Driekie
Skoonsussie met die baba - wel dis baaaaaaaaie cool vir my hoe die Here hierdie babatjie se lewe geWIL het...

Die dag toe hulle uiteindelik na n kliniek toe gegaan het om te hoor van al die reelings vir n aborsie het hulle n scan gedoen om te sien hoe ver sy is..
Sy was toe 14weke en die kliniek doen net aborsies tot op 12weke en as sy wou voortgaan sou sy either Klerksdorp of Rustenburg toe moes gaan wat ongelooflik duur sou uitwerk...

So toe MOES hulle die baba hou....
Nou ja hulle was die week weer vir n scan en hulle vermoed dis n dogtertjie en haar due date is einde Augustus

15 years 5 months ago #173953 by sexy~hexy
Ai tog Driekie...ek is regtig jammer om te hoor van wat aangaan...wat doen jou man presies?

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 5 months ago #173952 by Goggatjies
Wow driexter - ek dink aan julle
Watse soort werk doen jou man?