× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 6 months ago #169450 by Aletta1
So daar is geen manier dat ek kan swanger wees nie en ek mag nie weer clomid of die generic drink nie. Dit maak my "lining" dun, soos dinge vir my lyk gaan ek nooit 'n baba hê nie.

Ek moet nou volgende siklus geen pille drink nie sodat die dokter kan sien of ek sal ovuleer en of my "lining" dikker word ...

Moet ek myself begin voorberei om nooit 'n ma te kan wees nie?

[link=http://lilypie.com] [/link]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 6 months ago #169379 by sexy~hexy
Nee Morgan....te veel moeite LOL :D

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 6 months ago #169331 by Morgan
Aletta eks monique venter, het carli op as my profile pic (sy het n geel hempie aan en kyk op na n groot hart)

Neem jy jou temps hexy??

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

15 years 6 months ago #169324 by sexy~hexy
Hi Morgan

Jong, ek is self nie seker wanneer ek ovuleer nie, gynie het gese dit kan van dag 14 af wees, maar al my siklusse sover was 30 dae, dan werk mens eerder op dag 16 as ovulasie dag.

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 6 months ago #169319 by Aletta1
Hi Morgan,

wat is jou van dan add ek jou op facebook

sien die fertility doctor oor uur so dan sal ek sekerlik antwoorde kry

[link=http://lilypie.com] [/link]

15 years 6 months ago #169308 by Morgan
Ek en Nelria gan more vir Anje kuier whoo whoo!! Lianey moet tog net sit tot na dit!

File Attachment:

File Attachment:

15 years 6 months ago #169306 by Morgan
Hello al julle wonderlike girls

Ek het net nou n lang reply getik en nou is hy weg.... grrrr

Aletta ek praat onder korreksie, maar so ver ek weet groei eiertjie vinniger as ander. Ek ht eers op CD18 geovuleer die maand toe ek swanger was, al hoe mens rerig gaan weet of die eires "mature" is is met n sonar. Wou jou add op facebook maar eks nie seker watter een is jy nie??

Carnel welkom terug... die jaar gaan so vinnig verby as jy weer jou oe uitvee is jy besig om al julle goedtjies daar op te pak en oppad terug SA toe.

Hexy bly jy doen so geod op fertomid, ek het ook geen symptome gehad nie, behalwe baie erg O pyne (maar kan ook wees dat ek nie gewoond was aan enige tipe O pyne nie) sterkte met die BD marathon.... onthou resep vir dogtertjie is BD voor O dan as daai eier release wag daai dogtertjie sperm al daar. Moenie dag van O BD nie!

Ansa jy kan nou rerig die dae begin aftel.

Ankia hoe gaan dit met jou en klein ankia hahaha. besef nou eers jys verby die gevaarlikste deel so baie geluk!!

Julle Carli het die naweek so paar tree op n slag begin gee.... so opgewonde maar so hartseer dat sy so vinnig groot word! My ma het haar weer vreeslik bederf die naweek, sy het nou n hele klerekas vol winter klere en meer speelgoed as waarmee sy kan speel.

File Attachment:

File Attachment: