× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 6 months ago #169138 by Aletta1
Hallo Cornel,

Dankie baie vir die verwelkoming!! Hoop dat ek jou sommer gou gou better sal leer ken! :silly:

[link=http://lilypie.com] [/link]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 6 months ago #169062 by Cornel
Goeie more almal!
Jip ons is weer terug!
Sjoe die vakansie was HEERLIK!!!!!!!!!!!!!!! Lekker bruin gebrand en die see was wonderlik!!!!!!! Tot ek het in die see geswem....en ek is vrek bang vir die see.

Ek het probeer opvang....maar oi julle het gesels dat die biessies bewe!!!!

Aletta ~ Baie welkom hier!
Elrik ~ Baie geluk met jou BFP!
Driekie ~ Baie geluk met Eoin se geboorte en nou het ek darem 'n verjaarsdag maatjie!

Almal is seker vandag by die huis,maar ons gesels defnitief weer more!

O ja! Ek het so vinnig gaan loer by die Bybelstudie groepie......... Strikkie ek wil net vir jou baie dankie se vir al die boodskappies!

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

15 years 6 months ago #169057 by sexy~hexy
More almal

Lyk my nie hier is iemand hier vandag nie....so hoop julle het 'n lekker naweek gehad....

Nie veel nuus aan my kant nie, ingekom werk toe om bietjie werk op datum te kry....

Op cd10 vandag, gisteraand laaste Fertomid gedrink...sover voel ek geensins anders nie, behalwe dat ek net heeltyd wil peusel :D So ek beplan BD marathon van cd 12 - 16....elke tweede aand.

Julle moet 'n lekker daggie he!

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 6 months ago #168917 by Lia
Hi Drix, sjoe dis nou lekker om van jou te hoor, jip, ek is goed voorberei op die asemhaling tegnieke, maar jy weet mos, prakties is ‘n ander ding. Dis so lekker om te hoor dit gaan goed met julle. Jy het pragtige kids.

Hexy, ek is bly Fertomid werk so goed vir jou. ….FXFXFXFXFX

Ai Pais, sterkte met ml en die studies jong. Dinge sal weer rustiger raak, gouer as wat jy dink.

Hi Lalie, jammer oor die onverwagte uitgawes, maar eerder nou as wanneer baba daar is ne. Ek stem dis hoogtyd vir ‘n boepie pic van jou hier.

Wow Morgs, Carli is pragtig soos altyd, sy word net mooier en mooier en jy mag maar scrapbook.

Ah Jooste, ek het jou nou die dag vergeet. Ek hoop jy het goeie nuus by FS gekry !!

Klipper, as ek mag advies gee, moenie nou koop nie, as jou twee strepies oor twee maande kry, gaan jy nie lank daardie klere kan dra nie.

AFM: Ek het vandag gou ‘n paar goedjies by die werk afgehandel, dr toe gegaan en UIF probeer afhandel, maar een van die vorms se datum was verkeerd (die beste, ek het dit blanko gelos, die amptenaar het die datum gegee en later gesien dis verkeerd). Dr is baie gelukkig, L weeg omtrent 3.2 – 3.3 kg’s. Julle moet asb. bid dat L nie oor hierdie naweek of volgende naweek besluit om te kom nie, aangesien my dr beide naweke af is en dus nie in PTA omgewing nie.

Geniet jul naweek !!

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 6 months ago #168882 by klippie
Lalie, sorry oor daai tyre :-(
Dis aaklig as mens geld op sulke goed moet spend as mens liewer iets anders wil koop!

Wou jou nog vra oor die Windows 7 - waar het jy gekoop en hoeveel het dit gekos. My laptop het windows 7 en office 10, maar my gewone rekenaar het xp en office 2003 (ja toemaar ek weet!!!). Ek het windows 7 op hom probeer laai, maar hy wil nie vat nie. (ek moet eers windows 7 oplaai anders werk office 10 nie op hom nie). Nou moet ek blykbaar "service pack 3" kry eerder as windows 7. Weet enige iemand iets van computers af?

15 years 6 months ago #168880 by klippie
Halohe!

Sjoe, ek voel nou lekker! Het bietjie in die winkels gaan rondloop - was so lekker op my eie, "retail therapy". Het niks gekoop nie, maar alles aangepas wat ek gesien het wat ek van hou. So nou kan ek die hele week loop en tob of ek regtig daarvan hou, en miskien een of twee ietsies volgende week gaan koop!

Pais - hoe verloor jy daai gewig? Mooi so!

Morgan - jou scrapboek is pragtig! Ek wens het was so kunstig, maar ek het ongelukkig nie baie geduld gekry nie :-(

Is almal nou al huis toe?

15 years 6 months ago #168860 by Paisley
hey jooste, sjoe maar ek het jou lanklaas heir gesien!!! Wow, ek hoop daar is sommer 4 follies!! Vir die 3ling (you know). Maar sjoe - ek het ook altyd gehoop vir 'n tweeling, maar ek trek nou my woorde terug. Dit is hectic met net enetjie! Weet nie hoe cope mens met twee - of selfs 3 nie!

Is hierdie jou eerste femara maand?

TTC Since May 2008
Me: 29, DH 32
FS: Dr Pentz
IUI #1: March 2010 - BFN
IUI #2: 29 April 2010 - BFP on 8dpiui: 7 May
16 December 2010- Early onset of labour (Flat on my back for 2 weeks)
Drugfree natural birth - 1 Jan 2011 weighing 2.74kg (37w)
October, November 2011 - Chem Pregnancies
April 2012-Medicated Cycle: BFN
IUI#1(Yet again)- Planned for Aug 2013

ALL THE GLORY BE TO OUR GOD. FOR EVER AND EVER - AMEN!!

File Attachment:

File Attachment:
File Attachment: