× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 6 months ago #168181 by ChaNa
Het iemand vir my klippie se nr?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 6 months ago #168175 by ella~bella
Dankie Anje vir die info!

Wanneer is jou datum? Kan nie onthou wat jy besluit het of jy normaal of keiser gaan doen nie.

Is jy nog op dieselfde email adres, of het jy 'n ander ene nou dat jy met kraamverlof is?

Ek kan nie glo die tyd vlieg so vinnig verby nie! 'n Jaar terug het jy gedog dit gaan nooit gebeur nie, nou is baba amper daar! En toe was daar 'n klomp wat moet kraam... nou's hulle enetjies al amper een! So dit MOET net nou ons beurt wees!

Die lysie raak nou bitter kort! Baie het in 'n jaar gebeur!
x

FS: Dr Siebert @ Aevitas Clinic

Oct10 - IVF#1 - BFN
Dec10 - IVF#2 - BFN
Apr11 - FET#1 - BFN

POA - IVF#3 - Jun11

15 years 6 months ago #168174 by Ansa_S
Hallo almal

Is vandag 34 weke!

Anje ek sien dr volgende donderdag en dan weer 10 dae voor die keiser 5 April.

Ek en manlief besluit nog of ons iewers gaan oorslaap die aand voor die keiser. Maar ai die gastehuise is so duur, so ons sal seker by my sussie gaan slaap. Wil eintlik die aand voor die tyd alleen saam my man wees.

Het vinnig als van gister af gelees, Hexy ek het met fertomid minder anders gevoel as met clomid, en het nie nastenby soveel ovulasie pyne gehad met 100mg fertomid as met die 50 mg clomid nie, en clomid het nie vir my gewerk nie.

Alle eer aan ons Skepper!
BFP: 19 Aug 2010; Telling 754 op 4 weke! Op 5 weke 6024
File Attachment:

File Attachment:

15 years 6 months ago #168171 by Lia
Ek weet, nog net 'n paar daggies, om die waarheid te se is ek opgewonde maar 'n bietjie bang ook, dinge raak nou al hoe meer 'n werklikheid. Die kraam gedeelte is nog 'n bietjie vreesaanjaend vir my, maar as honderde ander mense dit kan doen, kan ek ook. Ek het 'n hele klomp van julle se nrs, so julle kan maar kom post vir die res wat ek nie het nie.

Ella, ek sien Morgs het jou klaar geantwoord, maar my downs was op 12 weke gedoen, my dr het die nek velletjie gemeet en neusie gecheck en ek moes direk daarna bloed gaan trek dan meet hulle die bloed en die afmetings saam op. PS: Dr het gese as baba baie besig is, is dit 'n goeie teken dat daar nie downs is nie.

Klippie, ek sien uit na jou oproep....:) Ek onthou nou van jou vakansie, geniet dit hoor.

Klippie en Slakster, ek sien uit na jul IUI/IVF, dis om die draai. Maar Ella jy is dan natuurlik eerste - ek hou styf duim vas vir julle al drie.

Hexy, yay !!! Baie Baie Sterkte !! Nou begin ons om die tyd af te tel vir 'n toets. Lanklaas 'n toetsie hier gehad.

Ek onthou iemand was op fertomid / clomid die laaste keer wat ek hier was, maar kan net nie onthou wie nie en dit was iemand redelik nuut. As ek reg onthou het sy 'n seuntjie, enige goeie nuus ?

File Attachment:

MC Dec \'08 & Mrch \'09,
HPT - 19/07/2010 - BFP !!
L gebore op 07/04/2011
Alle eer aan God !!

15 years 6 months ago #168158 by ChaNa
KLIPPIE, EK SOEK DRINGEND RAAD BY JOU!!!!

JY IS MOS 'N PROKUREUR.

My email adres is: charlainenagel@rocketmail.com

15 years 6 months ago #168148 by Morgan
Ella 8 weke sal net sonar wees.

File Attachment:

File Attachment:

Carli gebore 18 Junie, 09:50, 3.495kg, 50cm

15 years 6 months ago #168146 by klippie
Morgan, ek pm vir jou.