× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

15 years 8 months ago #143936 by klippie
Hexy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOrry, ek het jou uitgelos omdat ek heeltyd aan jou dink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daai phodie idee klink stunning.....en as jou stokperdjie ektra geldjies gee, why not?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 years 8 months ago #143935 by klippie
Hallooooooo! Terug by die werk vandag! Hoe gaan dit met almal - hoop 2011 is 'n great jaar hoor!

Ek het so vinnig opgevang - lyk my almal begin weer bietjie meer chat.

Eerstens aan Paisley die pionier - geluk met Rikus - hy is die cuteste ding op aarde! Kan nie wag om jou storie te hoor nie - wil weet hoekom hy so vroeg hier is!

Al die PF's: Anje, kan nie glo jy is al so ver nie! Die tyd vlieg darem! Great naam vir die dogtertjie - baie uniek! Ansa, baie skaars, maar ek weet darem jy't 'n seuna - geluk! Drixter, ek het jou paartie gemis, sorry man, ek was bietjie weg. Het ook nie geweet dis 'n shower vir jou nie, anders het ek 'n boodskap gestuur - niemand vertel my mos ook wat aangaan nie!!!! Beertjie - ook skaars - how goes? En die jongste fairy - Lalie Palie! Watter fairy is uitgelos?

Al die mammas: Tienks, G-Baby, Morgs, Nels (sorry het jou b-day gemis - baie geluk!). Julle kiddies is gorgeous verby! Wie is uitgelos? Ek weet ek mis iemand, maar kan nie onthou nie!

DAN: al die TTC maters - 2011 is ons groot jaar - Slakster, breek vir ons die ys met jou IUI en dan volg die res! Sterkte girla, ek fx al die pad vir jou. Strik - moenie moed opgee nie, maar jy MOET MOET MOET DH laat toets hierdie jaar. Dit is nie vir hulle lekker nie, maar dalk is dit iets kleins wat gefix kan word! Ankia - begin julle nou TTC hierdie maand? Cornel - ek lei af dat julle glad nie meer TTC nie tot julle terug is in SA? En dan Ella - hoe het die tweede IVF gegaan? Ek brand om te weet en het baie aan jou gedink! Sal op FB ook post!

Al die ander girls wat so weggeraak het - Mommy, Kriek, VB, Charlain.....what's up.

Ai, ek weet ek het seker iemand uitgelos - dis per ongeluk, so wees gegroet almal! Mwah

15 years 8 months ago #143931 by sexy~hexy
Ek sal beslis Cornel...dit gaan nou wel amateur fotos wees, maar ek gaan dit nogsteeds vir hulle mooi maak.

Hier skyn die son darem nou weer...maar die weer lê dik en blou hier agter my kantoor...dalk later of vanaand weer kom reen.

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 8 months ago #143929 by Cornel
Hexy jy moet die fotos kom wys as jy klaar geneem het!
Ek is ook mal oor fotos neem!

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......

15 years 8 months ago #143925 by sexy~hexy
Ek is so opgewonde, ek gaan my twee swanger vriendinne afneem (een is Nel se skoonsussie)...so ek het nou lekker idees op die net gaan soek van wat om als te doen. Moet nou net lint en blokkies en lap vir agtergrond koop....kan nie wag om rond te speel met die idees nie...en dan gaan ek dit begin doen vir 'n ekstra geldjie as mense belangstel :)

File Attachment:

File Attachment:

Logan & Tristan Mulder
Born and went to heaven on 15 September 2010
FLY HIGH ANGEL BABIES...

15 years 8 months ago #143924 by Goggatjies
Hallo driexter, ek is bly julle hou nog lekker vakansie
Ek is bly die scan was so goed

Tienks, die foto's is pragtig

15 years 8 months ago #143912 by Cornel
Hi Driekie!

Sjoe,jou seuna groei mooi! Ek is so bly als is 100 en jy klink sommer opgewonde en gesond!

Lekker dag vir jou!

File Attachment:

File Attachment:

Probeer vir baba van 2007.......
2008 1ste Miskraam - Normaal
2009 2de Miskraam - Chemiese
24/06/2010 ~ BFP!
Ginekoloog afspraak~ 26 Julie 2010
2010 3de miskraam - Ektopies (buisswangerskap)
21/10/2010 ~ Begin Femodene vbpilletjie drink
04/12/2010 ~ Los Femodene begin Ginette vbpilletjie drink.......