Middag Dames,
Ek gaan nie veel Personals doen nie...
MAAR daar is wel paar personals wat net MOET gedoen word:
Jooste,

Ek is so ongelooflik bly vir jou. Hopeful het my laat weet van jou BFP terwyl ek siek in die bed was. Ek het vir die volgende uur seker gesit en huil van opgewondenheid vir jou! Ek vertrou saam met jou dat daar twee sterk mensies binne groei!
Ek kannie genoeg se: Geluk, Geluk, Geluk!!!
Gonz,
Ek glo en bid en hoop en soebat dat God jou Vrydag sal seen met 'n groot wonderwerk en sterk hardkloppie! Toe ek nou jou posts gelees het het dit my hart gebreek! Weet net ek bid vir julle. So lank daar hartjie klop, is daar hoop!
Zarah,
Sterkte met jou operasie... Ek bid hard dat dit alles goed sal verloop!
Aan al die ander Dames, ek het nou pas 137 posts gelees, maar kan regtig nie alles onthou nie.
AFM,
Ek was bitter baie siek gewees die laaste twee weke en is steeds nie heeltemal gesond nie. Ek het Asmatic Brongitis gehad. Het vandag met my derde siklus antibiotika begin... ek was al vir Fisio om my longe oop te klop, en verder het ek byna in die hospitaal beland. Ek het elke dag aan elkeen van julle gedink en gewonder hoe dit met julle gaan. Ek voel al baie beter, maar soos ek gese het ek is nognie 100% nie. Ek het dae om gehuil van bekommernis oor of babatjie oraait is, maar Dokter en Gynie het my verseker dat al die hope medikasie is veilig vir beide my en die baba. Om myself gerus te stel het ek 'n Fetal Doppler gaan koop en nou luister ek ELKE oggend en ELKE aand na baba se hart kloppie. Dit help my so baie!
Ek gaan volgende Vrydag, 3 Augustus vir my 16 weke scan. Ek en DH het finaal besluit ons gaan nie die geslag vooraf uitvinf van die klein mensie nie. Ons gaan wag tot Sy/Hy hulle verskyning maak.
Ons wou die laaste paar weke begin het om baba goed te bestel van oorsee af, maar al my geldjies wat ek gespaar het, het in my mediese onkostes gegaan om gesond te raak. Ons het net hospitaal plan so ek moes nou al amper R5000 uit pluk op dokter afsprake, medikasie en fisioterapie sessies.
Ek hoop almal het 'n wonderlike daggie verder!