Gonz
My hart is swaar oor jou post.

Ek het self nou meer as 3 jaar probeer om swanger te word en het nou vir die heel eerste keer 'n BFP gehad. Ek kan myself skaars indink hoe jy vandag moet voel. Ek is doodseker dat jou FS darem sekerlik weer 'n scan sal doen op Vrydag..ne? Dalk gebeur daar vir jou 'n wonderwerk....ek sal daarvoor bid. Dalk mag jy Vrydag huis toe gaan...met 'n stewige hardklop in jou uterus. Ek hoop regtig dit vir jou...
En.....ek se elk liewe dag vanaf die 12de Julie net "dankie" en "dankie" en "dankie" dat ek swanger is. So......weet - ek waardeer dit regtig. Ek besef dit is 'n wonderwerk en ek het nog nie vir een oomblik vergeet hoe baie ek al gehuil het oor die laaste 3 jaar nie.
Lalie
Ek hoop die hoer dosis DOEN SY DING!!
Hopeful
Ja, ek het vanoggend gehoor. Die bloedtoetse lyk soos volg:
10dp4dt = 98
14dp4dt = 677
18dp4dt = 5782
Die FS het gese dat ek nie verder nodig het om te gaan vir bloed nie. My progesteroon is 128.5 en dit is ook vir hom reg. Ek gaan hopelik Vrydag vir my eerste scan (sommer by die plaaslike GP) en dan weer 8 weke terug na FS sodat hy my gaan "oorgee" aan die obs/gynie.
Zarah
BLy jy is gelukkig oor jul nuwe huis! Dit klink heerlik. STERKTE VIR MORE!! Jy sal sien - alles gaan seepglad verloop en jy gaan 'n ander mens wees as daardie nare ENDO eers weggevat is. Kom post dadelik sodra jy weer op die been is.