× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 4 weeks ago #226962 by Hopeful
Hi Julle,

Zarah, ek is so, so, so bly alles het goed gegaan!!!!! :heart: :heart: :heart: en ja die toe buise sal dit verduidelik. Maar mout nie nou eers daar aan dink nie. Die belangrikste is dat jy nou gesond word :)

Jooste, ja jong ons het toe besluit om die plek wat ons huur te koop ons is mal oor waar ons bly en sien geen ppunt in om te trek nie :) Ons wag nou nog vir die kontrakte en goed so die plek is nog nie ons sin nie maar ons sien baie uit daar na dit dit binne kort sal wees :)

Hoop dit gaan met almal goed.

Gonz ek will net weer se maak nie saak wat die result is more nie jy is on ons gebede en ons dink vreeslik aan jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 4 weeks ago #226955 by joo~ste
Zarah
So baie bly vir jou dat dit nou gedoen is en dat die goed gegaan het. Dit is regtig wonderlik dat die FS alles kon verwyder. Mensig...jou ENDO groei vinnig as dit vanaf verlede jaar al weer so veel versprei het. Vreemd dat hy niks deur jou buise kon kry nie. Maar onthou....vir IVF...het 'n mens nie die buise se werking nodig nie. En ja...dit kan verseker 'n verduideliking wees vir waarom jy nie swanger raak nie. Dalk is dit jou probleem...en dan het julle nou 'n oplossing daarvoor as jy weer wil begin TTC.

Lekker le op jou bank.... :lol:

Hi Lynkie
Hoe gaan dit vandag met jou? Ek worry oor jou- :dry:
Ek is baie opgewonde oor more....en ons bid baie hard vir meer as 1 sakkie...

Strikkie
Ek sal dadelik kom post na my scan.

Part of the message is hidden for the guests. Please log in or register to see it.

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 4 weeks ago #226934 by Zarah
More almal

Sjoe, dis regtig n seening om vir julle in my lewe te he en te weet julle dink aan my.
Wel, die operasie was n sukses in opsigte van die Endo. FS het als verwyder. Was erg soos ek verwag het. Als was aanmekaar vasgegroei. Blaas, Baarmoeder, eierstokke, buise, kolon. Al wat my pla is dat FS se hulle kon glad nie vloeistof deur my buise kry nie! Hy se my buise lyk mooi en hy dink dis net die metode wat hulle gebruik. Maar vir my maak dit sin! Want ek ovuleer maar raak nie swanger nie! So as my buise geblok is, verklaar dit mos dit?
FS het vir my gese ek moet nou eers net herstel en sien hom oor 6 weke. Dan praat ons verder.
So ek is by die huis. Gedra my baie stil want ek is nog seer. Manlief kyk mooi na my.

My beste vriendin se baba is ook gister gebore. Hy is so pragtig!

Jooste, ek kan nie wag vir more nie. Jy gaan seker nie kan slaap vanaand nie! Ek het baie gedink aan jou en jou reaksie teenoor die swangerskap. Ek dink ek sal ook so wees. Dis amper onwerklik! Maar dit is werklik en God is getrou!

Hopeful, jy is so sweet! Ek hou jou ook in my gebede en weet God se tyd is perfek!

Snoekels! Kan jy glo dat die tyd so vinnig gegaan het? Ek is net bly dat jy beter en gesond is.

Zettie, sterkte met die swangerskap.

Strikkie, kom ons hou aan mekaar bemoedig want ons het dit tog so nodig. Dankie vir die omgee en ons 2 gaan ook ons BFP's kry :heart:

Gonz, ek glo en vertrou nog steeds vir n wonderwerk. Baie liefde en weet dat daar mense is wat vir jou omgee en bid.

Lynkie, dankie vir jou woorde. Dit gee mens die moed en krag om als in te sit en jou bes te probeer. Ek wil geen regrets he nie! Ek weet nie waar die geld vandaan gaan kom nie, maar ek weet daar sal n manier wees! Ek het my FS afsprake gemaak sonder om te weet hoe ek dit gaan betaal. En toe drop die rentekoers en nou is ons verband laer en die geld is daar! So as ons IUI of moet IVF, sal God voorsien!

Wat n lang post! Ek mis julle dames en waardeer julle.

Ek gaan nou verder le en rus op my nuwe bank in my nuwe voorhuis :silly:

Me: 41 (Endometriosis stage 4 & Fibroids)
DH: 36

TTC since Nov 2011

Laps: Aug 2011, July 2012, Jan 2013 & Feb 2017
Myomectomy: May 2018
Lots of timed cycles with clomid & progesterone = BFN
IUI 1: May 2013 = BFN
IUI 2: June 2013 = BFN
IVF 1: Aug 2013 (Clomid, Menopur 4ER & 3ET) = BFN
IVF 2: Feb 2014 (Clomid, Menopur 3ER & Nothing to transfer) = Cancelled Cycle
IVF 3: May 2014 (GonalF, Menopur 1ER & 1 very slow divider ET) = BFN
IVF 4: September 2014 = BFN
IVF 5: October 2015 = BFN

THE END..not yet

IVF 6: October 2018 = BFP (2 miracles on board) Our boys were born sleeping at 21 weeks.

14 years 4 weeks ago - 14 years 4 weeks ago #226932 by Lynkie
Gonzolina so jammer vir jou (((drukkie))) sterkte vir wat voorlê.

Zarah , alles goed verloop??

Jooste :woohoo: vir môre. Jy moet vinnig kom vertel - dalkies is daar twee sakkies :woohoo:

Hi Strikkie :)

Snoekie hoop jy's nou gesond.

Lekker dag verder.

2008 - Blighted Ovum, D&C
2009 - 6 cycles 50mg Clomid = BFN
2010 Aug - 1 cycle 100mg Fertomid = BFP
Baby girl born (28 weeks) on 4 Feb 2011 premature, died 8 Feb 2011
2011 Aug - 100mg Fertomid = BFN
2011 Sept & Dec - 100mg Fertomid & Ovidrel = BFN
2012 Feb - IVF # 1 = BFN
2012 Mrt - Fertomid, Accupuncture = BFN
2012 May - Low AMH = 0.16, - DHEA for 7 months. AMH improved = 0.2
2012 Oct/Nov - IVF # 2 = BFN
2013 Mrt - IVF # 3 Started stimming, Follies stopped growing ....cancelled
2013 May - Dec Various medicated cycles ... all BFN AMH Level : 0.53 2014 Jan - IVF # 4 = BFN

14 years 4 weeks ago #226927 by Strik*kie
Hi

Jooste, ek is bly jou gp kan more die scan doen, en ek gaan wag vir daai nuus oor die hartkloppie. :woohoo:

Gonz, :heart:

Zarah???? enige nuus???

14 years 4 weeks ago #226918 by joo~ste
Jip....nog net 2 slapies..
ewe skielik is ek so effe angstig daarvoor.

Ons bid dat alles goed sal lyk en dat ons al daardie hartkloppie/s sal kan sien. Eerste scan...kan dit nie glo nie.

Gonz:
Ek dink nogsteeds aan jou

Snoekie:
Jy al nog 'n bietjie beter

Zarah:
Ek glo alles het goed gegaan met jou?

Hopeful:
Vertel bietjie van die huis storie van julle. Het julle in 'n nuwe plek ingetrek - bou julle - ek het die details erens tussen alles gemis.

Zettie
Hoe gaan met die pg- symptoms?

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 4 weeks ago #226895 by Hopeful
Hi Julle,

Snoekie dit is lekker om jou weer hier te he. voorspoed met die laaste herstell en ek is bly dat jy en baba darem nog sterk aan gaan. Daai fetal hartklop ding klink baie cool ek sweer ek sou net heel freaking dag daar na geluister het hehehehe geniet dit en word nou gou gesond

Jooste nog net twee slaapies, ek is so opgewonde vir jou.

Zettie, hoe gaan dit met jou?

Gonz hoe hou die gemoed jy is nog heeltyd in my gebede (((DRUKKIE))

zarah hoe gaan dit aan jou kand hoe voel jy? Dink vreeslik aan jou.

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment: