More Julle,
Lynkie

ek kan dink dat dit baie moielik is en moet worry oor die negative post nie jy het reg om so te voel en ons hier vir jou jy kan eenige teid se of vertell net wat op jou hart is. Niemand van ons kan dit vir jou beter maak nie maar ons will daar wees vir jou. (((((GROOT DRUKKIE ))))
Shoe maar dis nou weer die laaste teid baie still hierso???? waar is almal hoe gaan dit met almal?
Jooste hoe voel jy, waneer doen jy weer bloods en waneer is jou eerste scan?
Zettie, nog niks MS Nie? bly dinge gaan rustig jou volgende skan is mos nou volgende week of het dit verkeerd?
Snoekie, hoe gaan dit met jou jy is mos nou al goed in jou tweede triemester?
Cisca, dis amazing om van jou te hoor. Voorspeod met die laaste paar dae.
Blommie waar is jy?
Zarah hoe gaan dit aan jou kand?
Ruby waar is jy ons mis jou??
AFM: Kueir nog lekker saam met die susters. Dis hulle laaste week hier hulle alby gaan weer Saterdag teug. Shoe ek will nie eers daar aan dink dan will ek sommer begin huil

Het dinsdag my pram gekry het laat my klein sus dit van SA bring wand dis baie goedkooper in SA as hier in Nam by ons. So ja al wat nou oor het is die changing station ( wat ons gaan laat maak ) en die kot en "rocking chair" moet nog afgeskuur en geverf word dan is al die groot goed klaar.
Ek het nog niks weer van die manskaplike werker gehoor nie en dis nou al n week later so ek weet nie wat om te dink nie. Ek sal later die week seker maar vir haar e-mail met nog foto's stuur en kyk of sy nie dan iets se nie.... dit maak my efens op

maar DH is reg met die huis koop is dit ook bietjie beter as dit eers vroeg in volgende jaar gebuer maar ai die wag en onskerheid is niks lekker nie.
Okay hoop dit begin weer vinig hier gons. Ek mis vir almal