× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 1 month ago #226737 by joo~ste
Momtoc / Feetjie / Hopeful
Dankie vir die lekker gesels oor die scan -topic. Ek het gedink...dalk moet ek dan tog maar na my GP gaan vir 'n scan op 6 weke. Dan kan ons immers 'n sakkie sien met 'n dot. En....as ek dan gelukkig is ...dalk 'n hartkloppie. En dan...kan ons mos op 8 weke die FS gaan sien vir die beplande scan. Die FS gaan my inelkgeval dan verwys na 'n gynie na daardie afspraak. So...die 12 weke scan sal ek iemand moet gaan opsoek wie ek as gynie wil he. (Het nog nie iemand nie...!)

Feetjie
Ha ha....ek sal dalk nes jy ook gereeld by die GP inloer.....net sommer vir kokkenotch wat daar binne aangaan. Hoekom dan nou nie. :lol:

AFM
Nog geen werklike simptome nie. Het vir bloed gegaan gister en sal eers Maandag hoor hoe dit lyk. Ons sal dit graag hier rondom 2800 wil he...dan is dit mooi verdubbel elke 48uur en dit sal my verlig laat voel. Ek twyfel of ek dan daarna weer sal gaan vir bloed. Dan sal ek eerder Vrydag gaan vir 'n scan by die GP.

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 1 month ago #226730 by blessedmom
Môre almal

Hoop julle het 'n lekker naweek.
Jammer vir die lang post nou :blush:

joo~ste, 1ste swangerskap : queasy gevoel het dadelik op 5 weke ingeskop toe die bloedtoetse bevestig het ek was swanger :lol:. Dit het min of meer tot so 12/13 weke gehou maar ek het ook nie die hele dag sleg gevoel nie. Ek het net 1 keer in hierdie swangerskap opgegooi :tmi: Ek het ook so slegte smaak(metaal smaak) in my mond gehad in daai tydperk.

2de swangerskap, quesy gevoel het ingeskop op 6 weke & ek het regdeur die dag goor gevoel. Ek het nie gevoel of ek moet badkamer toe hol nie. Ek het net nie lekker gevoel nie. Het weereens daai smaak in my mond gehad & al wat so bietjie gehelp het vir die gevoel was as ek geeet het of 'n suig sweetie gekou het ha ha ha. Ek het weer so op 13 weke begin beter voel. Ek het gelukkig ook glad nie met hierdie swangerskap opgebring nie.

Ek weet baie vrouens verkies om MS te hê want dan voel als net werklik & hulle voel dan dat hulle 'n gesonde swangerskap het maar jy kan nogsteeds 'n gesonde swangerskap hê al is daar niks MS nie. So, wees rustig, geniet elke oomblik (wat ek weet jy sal) & gee dit nog so week of 2 kans. Sommige vrouens kry rêrig baie baie erg MS & 'n mens wil aan die eenkant ook nie deur dit gaan nie.

Scan gewys, jy sal definitief 'n sakkie & spikkeltjie al kan sien op 6 weke. GP's doen nie internal scans nie so dis hoekom jy net 'n baie klein kolletjie sal kan sien. Elke GP is anders & ek kon gelukkig met my 1ste swangerskap 'n hartklop gehoor het op 5 weke, so die kans is goed dat hy 'n hartklop op 6 weke sal kan optel. Ek het daai tyd nie 'n gynae gehad nie. Ek sien gelukkig nou my gynae elke 4 weke & my 20 week scan is nou volgende week woensdag.

14 years 1 month ago #226727 by Feetjie
halloo julle almal, lekker om van julle almal te hoor!

Liewe Jooste -- ek lag nou lekker vir jou!! Jy is soos in persies soos ek gewees.
okey eerstens ekt gedink ms, is net 'n rumour, maar glo my!!! heheheheh! as dit eers inskop!!! dan dink mens 2 keer hoe om die saakie positief te benader :laugh: :) . Ek het eers so op 9weke begin siek voel maar gids :sick: en so 15 weke toe weer als weg. ;-)

En dan oor dr's. Glo my ons betaal verseker my gp se vakansie hierdie jaar, want ons kan onmoontlik nie wag vir elke giney afspraak nie.
Ek was ook op 6 weke by gp. Dan kan hy mooi sakkie sien met "kolletjie" binne in. Dis net lekker om dan al te "sien" daar is wel ietsie ;-) Op 8 weke is ons ook giney toe, dan sien mens hartkloppie toe, en dan as jul fetal assessment toe kan gaan op 12 weke en dan wil hul mens gewoonlik op 22weke weer sien. En dan gaan ek nog tussen giney HEEL GEREELD GP toe ;-)

Ek sal nooit so lank kan hou nie.

So Jooste vriendin, wees rustig oor ms en al die ander tekens en wees baie baie baie bly as jy dit skip :laugh: :cheer: :blush: :woohoo: !

Geniet elke oomblik.

Hopeful -- baie sterkte met die wag en onsekerheid! wees rustig en ek weet Jesus het sy regte tyd ook vir jul babbatjie!

Zettie - sterkte met sooibrand

Lekker naweek girls!

14 years 1 month ago #226725 by Hopeful
Jooste, gaan op 6 weke vir wat sal jy wag tot 8 weke toe ( jong ek sou nooit maar nooit kon hou nie ) al sien jy net die sakkie en weet dat dit alles op die regte plek sit ens dan sal jy sommer hoope beter ook voel. Anders moet jy gaan as jy net so oor die 6 weke is en net so voor 7 weke ( meskien op die 30ste of 31 ste ) dan is jy meskien lucky en kan julle die hartklop sien :)

Nee ons het nog niks gehoor nie. Ek is okay ek gaan myself nou nie laat uitfreak oor ons niks gehoor het nie. Gelukig is my man so freaking realisties dat toe ek hom vertell het, het hy net gese dis nice maar ons moet nie opgewonde raak nie wand wie weet wat dit nou actaully bedoel so hy het my nog nie regtig toegelaat om te opgwonde te raak nie so dit help baie :blink:

Almal moet n lekker naweek he ek hoop nie die koue is te erg nie

Me: 26
DH: 30 ( Low SA )
TTC #1 since March 2010

IVF ( ICSI ) #1 23 May - 6 Follies
29 May - ER 6 eggies, 4 good size 1 small and 1 premature
30 May - 5 fertilized
03 June - Day 5 Transfer 2 x Blast ( 1 Grade 5 and one Grade 4 )
13 June - Beta Test 116 BFP!!!!!!
First Scan - 1st of July @ 6w3d Only one but we are very excited for our little Broodjie!!!!!
Second Scan - 8th of August @ 11w6d Got the shock of our lives to see not one but two little healthy babies in there!!!!!!!

File Attachment:

14 years 1 month ago #226715 by joo~ste
Zettie
Okay....weet jy wat...ek dink dan moet ek maar dalk vasbyt tot op 8 weke. Ek wou net al so graag 'n ou ietsie'tjie sien...

of....dalk moet ek gaan op 6 weke. ARRGG...nou kan ek nie besluit nie. :dry:

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 1 month ago #226713 by zettie
my eerste scan was op 7 weke want dan kan mens al hartkloppie sien. Maar op 6 weke kan jy gaan as jy wil jy sal sakkie en baba kan sien :)

Me: 31. PCOS. DH: 35.

13/10/2014 BETA 19
15/10/2014 BETA 69
23/10/2014 BETA 4048

EDD 22 JUNE

File Attachment:
Make a pregnancy ticker

14 years 1 month ago #226712 by joo~ste
Zettie
My eerste scan is eers op 8 weke by die FS (13 Aug). Maar...ek sal dit nooit tot so lank kan uithou nie. Dus...gaan ek by my GP probeer inhol volgende week Vrydag op 6 weke. Behoort mos darem dan al iets te kan sien, ne?

Wanneer het jy jou 1e scan gehad?

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment: