× A category for all women trying to conceive. Share your TTC experiences and discuss fertility issues here.

file Re:Enige iemand sukses met vrugbaarheidspille?

14 years 1 month ago #226403 by klippie
Jooste! Ek doen die crazy lolly dansie vir jou :-) Geluk, dolla, maar ek moet dit net noem.....I TOLD YOU SO!!!!!!! Kom post as jy jou telling het!

Hallo al die ander dames!
The following user(s) said Thank You: joo~ste

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 years 1 month ago #226397 by joo~ste
Feetjie / Strikkie
:laugh:
So lekker julle is saam my bly.

Ek voel vanoggend effe meer opgewonde. Het selfs nie eers gepieps op die ander digitaal wat ek het nie en besluit ek sal wag vir more se Beta en dan die res van my HPT's (ek het 'n hele hopie) stuk-stuk opgebruik deur die res van die maand. EK MOET hope +HPT sien om al die negatiewes uit my sisteem te kry!!

Strikkie: Al besluit oor jou dinge?
Feetjie: Kan nie glo jy's wraggies al halfpad nie. Dit is ongelooflik!

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 1 month ago #226393 by Strik*kie
Hallo

Jooste, ek het dit nou ook al baie gese............ maar is soooooooooo opgewonde vir jou!!!! Dis beste nuus vir die maand sover ;)

Feetjie, jy is darem stil. Bly dit gaan goed met jou. :)

Hi almal ver: Zettie, Charlene, Hopeful, Blommie.......................

Klipster::::::::?????? Mis jou jong???? En vir Slakkie :(

14 years 1 month ago #226387 by Feetjie
Hi Jooste, jy gaan nou more vir bloed ne?

Ek weet ek het dit nou al 300 keer gese maar ek wil nog net 1keer --- ek is so so so bly vir jul!!!!!! jippppppeeeeeee!!!

Ek is nou 18 weke (tyd vlieg) ;-)

HEHHEHEHE Jooste ek lag lekker vir ons mensies, ons darem maaar gekompliseerd ne. Ons wil iets so graag he en die dag as ons dit het dan weet ons nie wat om daarmee te maak nie ;-)

maar ek glo werklik as mens eers daardie bondeltjie in jou arms het sal als verander, want nou nog voel dit vir my, sjoe daar kan soveel verkeerd gaan en en en en onwerklik en en soveel dinge. Ag ons moet net ophou worry oor als en die Here vertrou ne.

Kom laat weet asb dadelik oor bloed! jy moet 'n fantastiese dagi he.

14 years 1 month ago #226361 by joo~ste
Feetjie
Ek is so bly jy't daaroor gepraat. Want....ek is ontsettend dankbaar oor hierdie BFP...maar dit is asof ek myself net nie kan kry om opgewonde te raak nie. Ek hoop regtig dit verander vinnig....ek het so lank hiervoor gewag.

Hoe ver is jy nou? Jy kom kuier te min hierso!

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

14 years 1 month ago #226360 by Feetjie
JOOSTE JIPPPPPEEEEEEEE!!!! EK IS SO VERSKRIKLIKE ONGELOOFLIK BLY!! AG JIPPPPPEEEEEEE!!!!! BAIE BAIE BAIE BAIE GELUK!!!!!!!!

weet jul, Zarah ek Jooste, ek voel nou nog so. Toe ek dai positiewe bloed toets sien was dit die grootste skok, ek dink mens leef jou al so in dit gaan negatief wees en my hele liggaam het net nie geweet hoe om te reageer toe dit positief is nie, ek bedoel dit gaan mos tog in elk geval nie gebeur nie. Ek moet bieg, nou nog. is dit asof ek elke dag op en af wil spring van opgewondenheid nie, dit voel so "onwerklik"! Ons werk nou al hele week aan snowie se kamer en dh is so opgewonde en entoesiasties ek voel soms "skuldig". Moet my nie verkeerd verstaan nie, dis nie asof ek nie bly is nie, ek is, dis net ek dink my liggaam nou nog in skok!!
So wat ek eintlik wil se, ek verstaan regtig wat jul altwee se. Onthou mens probeer jou so lank emosioneel beskerm dat ek maar net dink dis 'n manier hoe ons psige werk.

Ag Jooste ek so verskriklik bly en die Here is getrou!

Zarah, ek glo na jou operasie gaan dit jou beurt wees - bly net positief!!!

Sjoe ons 'n klomp wat 30 word die jaar ;-) ek en 2 van my vriende hou ook later in die jaar 'n groot 30 "partytjie" ons het ook tema maar wonder soms ;-)

Hoop jul almal het heerlike aandjie!
The following user(s) said Thank You: joo~ste

14 years 1 month ago #226346 by joo~ste
Hopeful:
Ja...jy's reg. Ek dink ek probeer net enige moontlike teleurstelling "manage". Ek kan dit werklik nie glo nie...

Blommie:
Ek hou van die hat/ shoe partytjie. Dit kan lekker wees.

Dankie, Charlenem!
Ja, Zarah - God was nog altyd vir my goed...maar vandag is hy in besonder vir my goed. :)

Zettie:
Dit moes ongelooflik gewees het om daardie scan te kon sien en alreeds 'n hartkloppie te identifiseer. :woohoo:

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment: