file March 2013 Mommies to be...

13 years 6 months ago #236654 by joo~ste
Widget
Ja!!!
Ons het 'n dogtertjie en is in die wolke daaroor. Sy is die mooiste dingetjie ooit!! Ons kan nie ophou staar na haar toe nie. Ek het kontraksies begin kry net voordat ons hospitaal toe is (het dit nie eens self besef nie). Maar toe hulle my aan daardie masjiene by die hospitaal koppel - kon hulle dit duidelik optel. Dit het sterker geword en 3 ure later is sy met 'n keisersnit verlos. Sy het ook nooit gesak nie, maar ons was mos in elk geval van plan om 'n keiser te doen, agv die vorige operasies aan my uterus.

Nou is dit jou beurt!!!!!!

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 6 months ago #236594 by Widget
Hi almal!

Ek sien almal is maar bietjie MIA op die stadium, maar net ek wat nog wag vir my kleinding....

Ek was Vrydag by die dokter en hy se alles lyk goed. Babatjie is nog glad nie in die 'birthing' posisie nie en het nie gesak nie. Die verligting onder my ribbes is maar net omdat hy gedraai het en sy voetjies nou in my linker sy sit... :dry: Ai. Daar is nog baie vrugwater en babatjie skat ons is so 3.3 kg nou. Die sonar het gewys 3.5 :unsure: maar die dokter sê die goed is nie altyd akkuraat nie so hy reken boetie is nader aan so 3.3kg. Hy behoort so om en by 3.4 te wees met geboorte.

Dit is my laast week van werk en ek sien uit na die vakansie dae! Werk het gesê ons maak sommer toe vir die 22ste ook so dankie tog ek het net drie dae se werk oor!! :woohoo:

Hoop dit gaan goed met almal! Jooste ek gesien op die TTC thread jy het 'n dogtertjie!!??? :laugh: :woohoo:

13 years 6 months ago #236459 by Widget
Jooste kan nie wag om van jou te hoor nie.

Ek hoop alles het goed gegaan! Snaaks, ek ken jou net van hierdie forum en gister oggend toe ek wakker word toe dink ek 'haai, Jooste kry haar babatjie vandag' :silly: snaaks né?

Gesels weer later!

13 years 6 months ago #236355 by joo~ste
Widget
Dankie, vriendin!!! Jou tydjie is hier voor jy weet!

Ek sal kom post sodra ek weer op die been is. Intussen moet jy die laaste paar swanger daggies geniet en dan kan ons almal hier gesels oor baba'tjies en hulle dinge van APril af. Ek sal baie raad vra.....
gelukkig het jy al ondervinding wat ek dink handig te pas gaan kom!!

Tot later die week
x

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

13 years 6 months ago #236340 by Widget
Hi Jooste,

Hoop jy het 'n lekker naweek gehad? Ek is seker dat al waaraan jy kan dink is die feit dat jy more jou pragtige baba gaan vashou! Die baba kamer wat jy en jou man reg gekry het gaan die naweek 'n klein lewetjie in hê....

Ek verstaan hoe jy voel oor spontaan in kraam in gaan. Ek voel dieselfde selfs al is my keiser geboek vir op my due date. Maar ek is seker daarvan dat die dokter nie jou kleintjie sal uithaal as hy nie 100% seker is dat hy/ sy reg is vir lewe buite nie. Hulle vat nie kanse nie.

Ek wil net sê baie sterkte! Kan nie wag om van jou te hoor nie, en om fototjies te sien van jou wonderwerk nie. :cheer: Geniet elke oomblik daarvan. Dit is 'n liefde en gevoelens wat jy in jou lewe nooit kan indink jy sal kan voel tot jy daardie kleintjie in jou arms hou nie. Ek benei jou klein bietjie, maar ek weet my beurt is om die draai! ;)

13 years 6 months ago #236315 by joo~ste
Widget
Interessant, ne!? Kan jy voel jou baba het gesak?? Ek was gister weer by die dokter, maar kleinding het nogsteeds nie gesak nie. Serviks ook nog toe. Hy het gese dat ek 'n induksie kan oorweeg, maar met my geskiedenis van 'n miomektomie is dit nie aan te beveel nie. Die kontraksies is blykbaar swaarder en sterker met 'n induksie en dit is te veel van 'n risiko met die dat daar reeds al in my uterus in gesny was.

Ja....ons gaan vinnig moet probeer vir nr2. Verseker nie ideaal nie...maar ons het reeds besluit om nie lank te wag nie. So...ek sal jou tips verseker waardeer. Elke enkele ene wat jy het!

Ek sou nogals graag darem in kraam wou ingaan voor die keiser...of kom ek droom nou hard...op die dag van die keiser. Dan weet ek immers dat baba'tjie gereed is om te kom. Ek word Maandag kortisoon gespuit vir ekstra sekerheid oor die longetjies - so dit maak my rustiger voel.

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

13 years 6 months ago #236251 by Widget
Hi Jooste,

My datum is die 26ste Maart - die keiser is geboek vir reg op my due date (40 weke) so ek het nog 'n tydjie om te gaan. Ek tel die dae en assesseer amper 'n bietjie obsesief elke skeet en pyn wat ek voel en wonder of dit 'n teken dat hy kom op sy eie! Babatjie het definitief die week ook gesak, wat nooit met my eerste swangerskap gebeur het nie so ek weet nie of dit beteken ek dalk in kraam in gaan enige tyd voor my due date nie.

Ja wat, soos jy sê, mens kom reg! :) En ek is verseker nie die eerste nie, ek weet van vele mense wat 'n kleiner ouderdomsverskil tussen hulle twee kinders het as wat ek gaan hê. So ek sal dit vat soos dit kom. Weet nie hoe cope mense met twee of selfs drie linge nie!! :blink:

Maar ek kan met alle eerlikheid sê dat dit nie vir my baie maklik is om swanger te wees terwyl my eerste enetjie nog so jonk en afhanklik is nie... Ek onthou jy het gesê julle gaan vinnig probeer vir baba 2 so jy sal dit ook ervaar om swanger te wees met 'n kleinding op jou heup. Sal baie graag wil hoor hoe dit vir jou is :) en ja hopelik kan ek van hulp wees met 'n paar tips as ek nie dan al die hase pad gevat het nie :P