file March 2013 Mommies to be...

13 years 9 months ago #232388 by joo~ste
Hi Widget!
Ja...ek het my boeglam geskrik en die aand daarna (eergister aand), was dit presies dieselfde. Het wakker geword rondom 3am se kant met AF tipe krampe. Maar...ek het toe begin wonder of dit nie iets te make het met hoe ek slaap nie. Ek begin op my sye, maar soos die aand vorder, raak my heupe so lam gele dat ek dan half meer op my maag oorskuif. Nogsteeds op my sy...maar ek le defintief meer op my maag om verligting te bring vir my heup. As ek skuif en my maag bietjie vryf...dan gaan dit weg so na 'n paar sekondes (minder as 'n minuut). So...gisteraand, het ek allerande kussings oral rondom my gepak en om te voorkom dat ek op my maag draai en dit het nie weer gebeur nie.

Buiten Braxon Hicks deur die dag, het ek nie sulke krampe in die dag nie. Dit was net nou die voorlaaste 2 aande. Gisteraand was weer reg. Sal dit dophou, maar voel darem rustig dat dit niks erenstigs is nie.

STerkte vir al jou dinge by die werk en by die huis. KLink baie dol! Moet jouself nie ooreis nie!

Jy is darem klein, jongie!!! Nog in die 50's en jy het al 6kg opgetel. Mensig...hoe lank is jy? Ek staan nou so op tussen 3 - 4kg. My eetlus is maar grootliks te blameer vir dit. Ek is regtig min lus vir kos, maar dit wat ek eet, maak ek seker dat dit gesond is.

Me:40/DH:39
TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

Journey started: May 2009 (Gr II Endo)
Total cycles TTC: 64
Clomid/Femara/Inject cycles: 20
IUI: 2
IVF: 1
Lap/Hyst: 4
Miomect: 1
Polipect: 1
D&E: 2
Missed MC: 2
Chem Pg: 4

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 years 9 months ago #232288 by Widget
Hallo almal!

Ek kom loer elke dag gou in op moomie om te kyk wat gaan aan en wat is nuut maar ek vat nie regtig 'n kansie om 'n update te tik nie. Almal is sekerlik ook besig en kan nie wag vir die kersfees vakansie om nou te begin nie!

Jooste ek is seker jy het jouself boeglam geskrik! Ek kan vir myself aan niks erger indink as om nou dalk spontaan in kraam in te gaan nie! Laat weet jou dokter asap as daar enige verdere simptome is...

AFM
Word nou redelik ongemaklik en ek kan voel ek word nou groot. Ons het Dinsdag my maag gemeet en ek is al 88cm! :P Ek weeg nou 54 so het sover 6 kg opgetel wat 'n goeie ding is want ek voel glad nie meer so moeg soos voorheen nie. Ek gaan Dinsdag die 18e weer vir 'n scan en ek kan nie wag nie want dit voel soos eue gelede dat ek die klein dingetjie gesien het op die skerm! Darm voel ek hom baie so dit stel my gerus dat alles piekfein is en dat hy mooi groei.
Verder pak ons maar en probeer dinge by die nuwe huis in orde kry vir wanneer ons intrek. Nog net 7 werksdae en ek bid hulle om want ek is so gatvol vir al die mense en dinge by die werk!

Hoop almal het 'n lekker week. Sterkte met die laaste stretch!

13 years 9 months ago #232266 by joo~ste
Hallo julle!!
Dit is dan so stil hier? Waar is almal?

AFM
Gaan goed, niks klagtes. Ek het net vir die eerste keer na die eerste trimester vanoggend 3am wakker geword met AF-tipe krampe wat so vir 'n minuut geduur het en toe is dit weg. Het my boegLAM geskrik. Seker dan weer 'n uterus wat bietjie moet rek het ek myself vertel. Nie lekker gevoel- was so bang ietsie is fout! :ohmy:

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

13 years 9 months ago #232034 by joo~ste
Angelique
Ek ook gedink om maar die baba klere te los vir na nuwe jaar. Ek dink daar gaan dan meer op "special" wees, want die winkels verkoop mos maar alles teen afslag na Desember, want hulle weet almal se geld is op / min.

STerkte met die verf van julle hele huis. Dit klink na'n gedoente!

Baie bly dat kleinding so fluks groei.!

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

13 years 9 months ago - 13 years 9 months ago #232024 by Angelique_Cole 22/10/2008
Hallo Almal

Wil ma net vir julle laatweet dat ek was Vrydag vir my scan en seuntjie weeg nou al 'n mooi 895g. Dokter se alles lyk goed and ons is almal gesond.

Widget on sal seker binner die volgende paar dae begin verf, maar ons gaan die hele huis binne doen. Gelukkig het ek mos al klaar die cot en en goed van my vorige seuntjie.

maar ek moet van nuuts af weer klere en so koop.

maar ek dink ek sal dit maar seker los vir wanneer kerfees en so klaar is want die winkels is al klaar besig met al die mense wat so shop

13 years 9 months ago #231988 by joo~ste
Widget
My DH is 100% en daar is niks fout nie en met die IVF kon ons ook bevestig dat sy spermpies wel die eierselle sonder enige probleme binnedring en dat die kwaliteit van my eierselle goed is. Ek OV spontaan en my siklus is normaal. Ek het egter wel endometriose graad twee en alhoewel dit in 2010 en toe weer in 2012 verwyder is, wil dit lyk of dit dalk 'n oorsaak kan wees. My buise is oop en alles lyk goed...maar op my eie en selfs met IUI kan ek nie swanger raak nie. Die FS kon nie regtig enige ander moontlike verduideliking gee nie. Baie vrouens raak met endo en al swanger - so dit is ook nie 'n gegewe dat as 'n mens dit het jy nie kan swanger raak nie. So wat ookal ons verhoed.....nugter alleen weet.

Want...daar raak ek sommer maklik swanger met die eerste IVF en dit met net 1 ou embrio'tjie wat teruggesit word. En...tot op hede is alles foutloos en geniet ek my swangerskap terdee. Ek hoop en bid nou al dat ons tog spontaan moet swanger raak met baba nr2. Maar...as dit dan nie wil gebeur nie, sal ons dadelik sommer IVF weer doen. Ek gaan beslis nie weer 3 jaar lank probeer nie. My ouderdom tel te veel nou teen my.

Ek het nog niks gedoen wat babakamer aanbetref nie. Het gedink om ook maar hierdie week my finale keuses te maak vir cots and compactums (kyk al vir weke na advertensies en die internet) en dan te bestel sodat dit alles betyds kan kom. Het jy al idees??

TTC#1 =3yr2m
TTC#2 =3m
TTC#3 =2yr

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:

13 years 9 months ago #231938 by Widget
Ek het bietjie tyd vir myself vandag want ek is mooi op datum met al my werk, so ek dog ek kom val weer in. :)

Ek wou net deel vir die van julle wat dit ook dalk ondervind: My borste is vreeslik ongemaklik groot en seer, veral as ek opstaan in die oggende. Toe gaan koop ek vir my 'n Carriwel Seamless Maternity bra en ek het gister vir my sommer nog een gaan kry want hulle is net so vreeslik gemaklik. Ek slaap elke aand met hom en as ek 'n t-hemp of iets aanhet wat die bra nie sal uitsteek nie dra ek hulle deur die dag ook. Dit maak regtig die wereld se verskil! Hulle is effe duurder by Babycity as by Dischem het ek gesien maar Babycity het baie beter voorraad.

Het enige van julle al begin kamers regkry of na cots en compactums begin kyk? Hulle se mos rondom 26 weke kan mens begin baba kamer regmaak, want baie van die goed moet mense bestel ens so daar is darm nog baie tyd.

Hoop almal het 'n lekker dag verder! Jey, more is Vrydag! :woohoo: