heart Mei/Junie 2015 Mammas!

11 years 5 months ago #259367 by Hbwoman56
Replied by Hbwoman56 on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Irene ek het gewone growwe sout gekoop en in zip lock sakkies gesit en vat saam hospitaal toe. So ek verstaan meot jy so gou moontlik na normale geboorte in die growe sout bad sodat vinniger gesond kan word. Maar double check net met dr. Dit hang ook af of die hosptaal badkamer het, ek weet meeste het net storte. maar my ma vir my gese as dit die geval is dan moet ek net waslappie in die growwe sout uitspoel en skoon was met dit.

[link=http://lilypie.com] [/link]
[link=http://daisypath.com] [/link]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 years 5 months ago #259366 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hbw, aan die begin van my swangerskap het my dr al vir my n info sheet gegee oor wanneer watter scans is en hoeveel dit kos ens, en daarop het gestaan dat sy en die ander ginekoloe oor naweke roteer :( So maw as ek in kraam gaan op 'n naweek wat sy nie aan is nie, dan gaan dit n ander dokter wees! Ek kan dit verstaan, hulle moet ook af he, maar yikes ek sal ook redelik gestres wees as ek met vreemde persoon moet deal - my dokter weet ek is vrek bang vir alles wat met naalde en hospitale te doen het, ek voel net baie meer gemaklik met haar. Ek sal maar moet knyp as baba op n naweek wil kom, ek ken glad nie die ander dokters daar nie!!!!

Ek het nou weer op Moomie n search oor my dokter gedoen, lyk my meeste mense se sy verkies normale geboorte tensy iets fout is, dis seker hoekom sy nog nie vantevore spesifiek daaroor gepraat het nie.

Ek is maar bang vir albei opsies en het gister vir my man gese ek het nou maar besluit ek doen nie goed met keuses nie, so ek moenie n keuse he nie - sy moet vir my se wat sy dink sal werk en wat nie.

PS, weet julle of mens daai growwe sout of whatever waarin mens moet bad moet saamvat hospitaal toe? Of gee hulle daar vir jou? En is dit 'n spesifieke soort sout wat ek moet kry, ek weet glad nie?? Sal dit ook vir my dokter vra maar dog ek hoor solank hier!

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 5 months ago #259365 by Hbwoman56
Replied by Hbwoman56 on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Irene, myne ook niks vir my gese van tipe kraam nie. Toe hul my vorms gee om my bed te boek toe se die ontvangs dame vir my dat hul my onmiddelik inboek onder confinement wat natuurlike geboorte is. Ek eers na die tyd uitgevind dat my dokter "prefer" normale geboorte en sal net keiser doen ingeval van nood. Gaan oor die recovery na die tyd. Wat ek heel happy mee is. Hy het wel gese wanneer ek my 32 weke scan het sal ons meer details begin praat oor hoe kleintjie le ens. Party dokters wag maar tot laaste nippertjie om oor die geboorte te praat.

As jy wonder oor jou asma, vra haar. Andersins vra haar net, wat is die proses van as jy in kraam gaan. Ek moet juis by myne uitvind as ek oor naweek kraam of hy beskikbaar sal wees. Dis al wat my pla. Ek soveel vertroue in my dokter gaan baie negatief wees as hy nie my kleintjie kan deliver nie.

[link=http://daisypath.com] [/link]

11 years 5 months ago #259364 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Irene,

My dokter het met my eerste swangerskap gevra hoe ek wil he baba gebore moet word. sy het gese sy is game vir alles behalwe watergeboorte (oor die suiwerheid van die water) en ek het elkgeval nie kans gesien vir 'n home birth of water birth nie.

En nou omdat Christo 19 Maande ouer as Juandre is, moes ek gaan vir 'n keiser. Nou is dit my eerste keuse om te gaan vir keiser.

Ek kan nie regtig dink aan ietsie wat jy spesifiek moet vra nie. gaan maar en vra soos dinge jou laat wonder. as jy stres oor iets vra haar daaroor. myne is baie geduldig met my ek vra aanhoudend iets al gaan ek nou vir my 3de keer kraam. ek dink sy gaan begin wonder of alles ok is as ek haar met 'n afspraak niks vra nie. :P

11 years 5 months ago #259360 by IreneL
Replied by IreneL on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hoop dit gaan goed met Dolla en baba!

Ek het Vrydag 'n afspraak by my dokter, dis mos die lang afspraak waar sy als oor die birth bespreek, eeeeeeeeeeek...... :unsure: En waar sy "vaginal swab" gaan doen vir Group B strep, ag flip tog!!!!!!!!!!! En dan daarna moet ek weer gaan vir bloedtoetse, om yster en sulke goed glo te check.

Syt nie iets genoem van inwendige ondersoek nie so ek hoop nie dit wag ook nog nie. Ek is Vrydag 35w4d.

Almal vra heeltyd vir my of die dokter nog glad nie vir my gevra het hoe ek geboorte wil gee nie...sulke vrae maak my so nervous!!!! Moes my dokter my gevra het?? Ek dink tog nie sy hoef nie, sy's dalk pro-natural en sal eers keiser mos noem as iets fout is?

Ek wil haar Vrydag paar vrae vra oor al die goed - daar enige vrae waaraan julle kan dink wat ek moet vra? Ek wil goed vra soos of my asma nie sal maak dat ek te vinnig te moeg raak tydens die geboorte nie (my asma is redelik onder beheer so dit sal seker nie n issue wees nie, maar ek sal net vra), en dat ek nie n induksie wil he nie en dan eerder die keuse tussen keiser en induksie sal wil he, sulke goed.

Baby #1:
BFB 21 Sept
Born May 2015

File Attachment:

11 years 5 months ago #259353 by 3xmom
Replied by 3xmom on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Hallo almal!!!

Jong, Haffie, ons wag nog om te hoor van Dolla. Sy was vanoggend 9am in, ons wag nog :) iemand sal seker dadelik kom update sodra ons nuus kry ;)

hoop dit gaan goed met almal hierso!! Ons babas begin nou vinnig kom! dis so exciting!!

met my:

flippen seer bh al van laasweek af, 'n bh met period pain en pressure daar onder is nie meer pret nie. dit raak nou regtig seer. Boeta was gister bitter stil gewees en vandag skop ons amper vir die eerste span.

verder gaan dit woes by die werk, ons hardloop teen tyd hier om klaar te kom voor ons laaste deadline en om so ver moontlik te wees sou hierdie rammetjie vroeer kom.

julle moet 'n awesome daggie he!!

11 years 5 months ago #259341 by haffie
Replied by haffie on topic Mei/Junie 2015 Mammas!
Iemand al gehoor hoe dit met Dolla gaan?