hallo julle!
ek voel so half vandag. my foon le op charge by die huis vergeet... eish, nou kan ek niks volg nie, behalwe hier.
hoop dit gaan goed met almal.
Irene, ek hoop jy kry skoene wat werk. En ek hoop ook dat die bloed toets uitslae nie te veel stress op jou gaan sit nie, en dat dit nie slegte nuus is nie.
Julle wat nou met die laaste paar daggies se seer sit, sterkte, ek voel saam julle, hulle reken omdat dit my 3de swangerskap is, ek van die pyne en skete vroeer voel omdat my lyf basies nou al ge'programmeer' is daarvoor.
Vandag is my mannetjie woes besig, al van 2 uur vanoggend af, ek het niks geslaap van daar af nie, so eks lippe teen die klippe nou. ek sukkel maar nogsteeds met die seer keel, en sinus hoofpyne, my stem wil wil ook weg gaan en die hoes het my nou al so seer op verskillende plekke dis net nie lekker nie. ek het nou lunch tyd gou vir my 'n groot bottel lemoensap gaan kry om te kyk of ons nie daar iets reg kry nie. tot ek eendag by die apteek kan uitkom vir meds.
So my vorige baas het terug gekom en my sommer net ingelig dat hy die dokument aangestuur het vir die ouditeure

hoekom weet ek nie, hy weier volstrek om vir my die dokument self te stuur. gelukkig het ek 2013 en 2014 se IRP5s ek kry net nie 2011 en 2012 sinne nie... maar blykbaar kan ek die UIF kantore ook bel en hoor of ek ooit geregistreer is en of hy ooit oorbetaal het. ek is so die duiwel in vir hom ek kan dit nie beskryf in ordentlike woorde nie.
hoop julle lang naweek was darem lekker, ons was Donderdag by Christo se sport dag en toe begrafnis toe (ML se tannie) en toe by die begraafplaas steel hulle toe my skoonpa se kar

hoe flippen laag moet mens wees om dit daar te doen wil ek weet, almal om my is soos, ag dit gebeur, dit is nou maar so, maar dit lyk net vir my of dit net ek en ML is wat vang wat gebeur het, en wat kwaad is daaroor. dit was 'n 1974 Mercedes benz in 'n ongelooflike goeie toestand, dit was my troukar en 'n kar wat my skoonpa by sy pa gekry het. so vir my is daar sentiment aan, maar die res van die familie deel nie die sentiment nie
ag en verder het ek geslaap en kerk toe gegaan en geslaap....
vandag is maar 'n stadige dag, ons wag vir antwoorde op die groot projek so nie te veel om te doen vandag nie. darem een skets om klaar te kry, wat ook nou so te se daar is...
julle moet 'n heerlike middag he verder!!