Ek het ook bouncer gekoop

Ek love my bouncer en dit was ook een van daai goed wat ek nooit sou koop nie en toe baie gebruik het. My eerste een het ek v n vriendin 2de hands gekry. En toe is hy deur almal in die familie en vriende kring en opgebruik. Ek het bright stars enetjie nuut gekoop, maar toe die special opkom kon ek dit nie weerstaan nie....

ek se julle mos ek vrek oor n special. Ek het destyds ook n ekstra cover gehad en n baie spoegerige baba. Lol die boucer was in totaal goedkoper as n cover....Ek het ook my baba gevoer in die bouncer vir n lang tyd.
Twinkle dis vreeslik interessant hoe almal verskil. Karstoeltjie is ook nie onderhandelbaar nie (veral nou met die nuwe wette).
Ek weier eerlik waar om n pram te koop, want ek het een gekry en dit bitter min gebruik. Bele eerder in n goeie stroler. Baba is vir n baie kort tydjie n newborn en prams is vreeslik bulky en pricey. My skoonsus het n nuwe karretjie gekoop en toe pas die pram nie in nie. LOL toe koop hulle n stroller. Vat jou kar as jy gaan kyk na pram. As jy sukkel om dit af te slaan en in jou kar te laai - Stay away. En as dit die hele kattebak vol le - stay away.
Belangrikste 5 items
Karstoeltjie
Angelcare monitor
Borspomp (as jy gaan borsvoed)
Cot /Campcot
Laaikassie (as jy nie reeds een het nie)
As jy geld oor het n stroller.