Hi Twinkle!
Jong ja, ek voel net so depro oor ek vandag moet begin werk, ek het tenminste nog 'n week nodig, alleen...
dit is soos jy se, dit is wonderlik om te sien, en was alles heel onverwags, ek het dit glad nie verwag nie so dit beteken vir my so baie al is dit 2de hands.
jong, ja, die klere gaan ook vir my 'n verandering wees. My oudste seuntjie is in Maart gebore, en die ander ene in Oktober, maar ek het nie veel van die klere oor nie, en sou die ene pink wees gaan blou klere definitief nie werk nie. so die klere gaan gekoop moet word,
ons probeer om so elke maand 'n pak doeke te koop dit is darem een ding minder wanneer die bondeltjie hier is om te koop. ek kan net nie glo dit het so duur geword nie. (daar gaan 'n 6 jaar gap wees tussen my laaste en die ene)
my morning sickness het darem nou redelik bedaag en daarmee saam die sooibrand ook. maar ek bly maar moeg ek dink dit is die hitte, ek het begin wys ook so is nou lekker ingeburger in maternity wear, gelukkig het ek heelwat toppies wat kan rek so dis net broeke wat ek sal moet aanskaf ek het darem 2 of 3 alreeds so dit help.
ek moet se, die realiteit dat daar 'n kleinding oppad is begin nou eers op 16 weke inskop. dti was vir my nog al die tyd net 'n vae ding gewees. dalk was dit omdat ek dit nie heeltemal beplan het nie...
maar nou ja, ek sal seker moet besig begin raak, het darem ietsie om my besig te hou!!
Mooi daggie